تور طبیعت گردی یک تا 3 روزه در خرداد ماه چقدر آب می خورد؟ + جدول

ژیوار

بهار زمان مناسبی برای طبیعت‌گردی و سفر به ییلاقات است. آژانس‌های گردشگری برای این فصل، تورهای کوتاه‌مدت و جذابی را درنظر گرفته‌اند؛ اما هزینه بالای این تورها استقبال از آن‌ها را برای خانوارهای با درآمد متوسط دشوار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، فصل بهار زمان مناسبی برای گردش در طبیعت است. در این فصل بسیاری از ایرانی‌ها به دنبال فرصت مناسب برای طبیعت‌گردی و سفر به ییلاقات هستند. در این شرایط، آژانس‌های گردشگری تورهای جذاب و متنوعی را برای مقاصد مختلف ارائه می‌دهند.

بعضی از تورهای تدارک دیده شده یک روزه هستند. تورهای یک روزه هم وقت زیادی را از گردشگر نمی‌گیرند و هم با محل اسکان شبانه، هزینه را اقتصادی‌تر می‌کنند.

با این‌حال این تورهای یک روزه نیز تنها برای مسافران ییلاقات البرز، زاگرس و شمال غرب در نظر گرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

هزینه تور طبیعت گردی یک تا 3 روزه

با مرور این تورها درمی‌یابیم که تور یک روزه، ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد که با افزایش مدت تور به ۲ روز، این مبلغ به ۴ و نیم میلیون تومان می‌رسد و برای تورهای ۳ و نیم روزه نیز تا ۸ و نیم میلیون تومان بالا می‌رود.

بدین‌ترتیب اگر خانواده‌ای ۳ نفره بخواهند به سفر بروند، جدا از بخشی از هزینه خوراک و تهیه سوغاتی باید مبلغی بین ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای توری یک روزه تا ۲۵.۵ میلیون تومان برای تور ۳ روزه پرداخت کنند.

به نقل از دنیای اقتصاد، جدول زیر جزییات هزینه این تورها را نشان می‌دهد:

انتهای پیام

مرتبط با : آرندتورکایت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز