تمام نکاتی که هنگام خرید کیسه زباله و انواع نایلون باید بدانید

لست سکند

کیسه زباله و نایلون، از جمله محصولات ضروری و مهمی هستند که علاوه بر زندگی روزمره، در تمامی اصناف، مشاغل و صنعت کاربرد فراوانی دارند. به‌طوری که کیسه زباله و نایلون در انواع مختلف با سایز، صخامت و رنگ‌های متنوع تولید و عرضه می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنعت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید کیسه زباله و خرید نایلون علاوه بر استفاده در منازل و استفاده‌های صنعتی، برای مدیریت پسماند زباله‌ها ضرورت دارد. استفاده از نایلون در نظم‌دهی و مرتب کردن لوازم و کیسه زباله در افزایش بهداشت و سلامتی نقش قابل توجهی دارد. این محصولات در سایزها و ابعاد مختلف کوچک، بزرگ و متوسط، تولید و برای استفاده‌ در ادارت، منازل و بخش‌های صنعتی و کارخانجات در بازار عرضه می‌شوند. کاماپرس در ادامه به بررسی کاربردها و ضرورت استفاده از این محصولات می‌پردازد.

کیسه زباله و انواع آن

با گسترش زندگی شهری، روزانه میزان بسیار زیادی زباله در مکان‌های مختلف از جمله محل کار، مدرسه، دانشگاه، بیمارستان‌ها، ورزشگاه‌ها، خانه، کارخانجات و غیره تولید می‌شود. خرید کیسه زباله برای جمع‌آوری و مدیریت پسماند این زباله‌ها ضرورت دارد. کیسه زباله در انواع و سایزهای مختلفی تولید می‌شود که در ادامه معرفی شده است؛

راز آسمان پایتخت

با مزایای کیسه زباله رولی آشنا هستید؟

این نوع کیسه زباله به‌صورت رولی تولید و عرضه می‌شود. طراحی این کیسه زباله به‌شکلی است که یک طرف آن دارای دوخت بوده و در سمت دیگر آن پرفراژ یا خط برش برای جداسازی آن تعبیه شده است. ضمن این‌که کیسه زباله رولی در رنگ‌بندی‌های مختلفی در بازار موجود و قابل خریداری است.

مزیت‌ها و ویژگی‌های کیسه زباله رولی شامل استفاده و کاربری سریع و آسان، دوام و کارایی بالا در نگهداری طولانی مدت زباله‌ها و پسماندها، قابلیت استفاده در محیط‌های متفاوت، سازگاری با سطل‌های زباله کوچک و متوسط موجود در منازل و دیگر مراکز و همچنین وزن سبک و قابلیت حمل و جابه‌جایی آسان اشاره کرد.

کیسه زباله‌های رولی غالبا به علت کیفیت بالا و بافت انعطاف‌پذیری که دارند، علاوه بر مدیریت پسماند، در موارد متعددی از جمله بسته‌بندی و جابجایی وسایل سبک، پارچه و برخی ظروف کوچک در هنگام اثاث‌کشی و همچنین نگهداری از ضایعات کاغذی یا پلاستیکی سبک در انباری‌ها، محیط‌های کارگاهی و صنعتی نیز استفاده می‌شوند.

کیسه زباله فله‌ای

کیسه زباله‌های فله‌ای برخلاف کیسه زباله رولی، دیگر رول نشده و پس از تولید برش خورده و به‌شکل فله‌ای در بازار عرضه می‌شود.

کیسه زباله باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر به دنبال خرید کیسه زباله باکیفیت، به‌ویژه برای مصارف صنعتی هستید، بهتر است، قبل از خرید با ویژگی‌های آن آشنا شوید. برخی از ویژگی‌های کیسه زباله مرغوب در ادامه آمده است؛

دوخت و ضخامت مناسب

یکی از مهم‌ترین مشکلات کیسه زباله‌ها، پاره شدن و بیرون ریختن پسماند و زباله از آن است. از این رو در هنگام خرید توجه کنید که کیسه زباله دارای دوخت مقاوم و چندلایه باشد. ضمن این‌که برای آن‌که کیسه زباله توانایی تحمل وزن‌های بالا را داشته باشد، باید از ضخامت مناسبی برخوردار باشد.

متریال مورد استفاده

تقریبا هشتاد درصد متریال تشکیل‌دهنده کیسه‌ زباله و نایلکس مرغوب پلی اتیلن سنگین و بیست درصد آن پلی اتیلن سبک است. این ترکیب موجب می‌شود تا کیسه زباله دارای خاصیت براقی، دوخت‌پذیری بهتر، لطافت و مقاومت بالا در برابر پارگی باشد.

انعطاف‌پذیری

انعطاف پذیری کیسه زباله نیز به متریال مورد استفاده در آن بستگی دارد. هرچقدر کیسه زباله انعطاف بیشتری داشته باشد، پسماندهای بیشتری را بدون احتمال سرریز شدن در خود جای می‌دهد.

قیمت کیسه زباله چقدر است؟

قیمت خرید کیسه زباله و نایلون به عوامل متعددی از جمله ضخامت، ابعاد، کیفیت، خرید عمده و غیره بستگی دارد. غالبا کیسه زباله‌های مشکی به علت استفاده از مواد بازیافتی، قیمت پایین‌تری نسبت به سایر کیسه زباله‌ها دارند. با وجود این توجه داشته باشید که در خرید کیسه زباله، متریال درجه دو یا سه ارزان‌تر بوده و گزینه مناسب‌تری است؛ اما در ارتباط با خرید نایلون یا کیسه‌‌های نایلونی که برای مصارف خانگی و قرار دادن مواد غذایی در آن استفاده می‌شود، بهتر است، محصولات درجه یک را خریداری کنید. ضمن این‌که خرید کیسه زباله به‌صورت فله‌ای بسیار اقتصادی‌تر تمام می‌شود.

دیگر کاربردهای نایلون

از انواع نایلون در طرح‌ها و ابعاد مختلف علاوه بر کیسه زباله در بسیاری از موارد دیگر نیز استفاده می‌شود. از جمله کاربردهای آن می‌توان به خرید نایلون و کیسه‌های پلاستیکی خرید در جنس‌ها و سایزهای متنوع، کیسه فریزر در استفاده‌های خانگی و حتی استفاده از نایلون در سایزهای بزرگ‌تر برای پوشش گلخانه‌ها اشاره کرد.

استفاده از نایلون در پوشش گلخانه

یکی از کاربردهای خرید نایلون، پوشش سقف و اطراف گلخانه‌ها است. پوشش گلخانه‌ها به‌وسیله نایلون نقش موثری در ایجاد فضای مناسب و مطلوب برای گیاهان از نظر نور، دما و میزان رطوبت دارد. همچنین خرید نایلون باکیفیت برای پوشش گلخانه، می‌تواند از ورود آسیب به گیاهان توسط عواملی چون باد، طوفان‌های ویرانگر، سرما، یخبندان و غیره جلوگیری کند.

فروشگاه نایلون و نایلکس دیاکو پلاستیک

شرکت تولیدی دیاکو پلاستیک، به‌عنوان یک شرکت معتبر، در زمینه تولید و عرضه انواع کیسه‌های پلاستیک و کیسه زباله در سایزها و رنگ‌های متنوع فعالیت می‌کند. این مجموعه تمامی محصولات خود را با قیمت عمده و مناسب عرضه و به سراسر کشور ارسال می‌کند. فروشگاه اینترنتی فروش اینترنتی کیسه های پلاستیکی دیاکو پلاستیک، ضمن دو دهه همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر، موفق به کسب استاندارهای متعدد داخلی و بین‌المللی در زمینه تولید انواع نایلون و نایلکس باکیفیت شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیاکو پلاستیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز