تعداد اموات کرونایی از ظرفیت غسالخانه بهشت زهرا بیشتر است

سالن تطهیر بهشت زهرا دیگر جا ندارد. خبرها حاکی از آن است غسالخانه بهشت زهرا با افزایش مرگ و میر دیگر پاسخگوی این حجم از اموات کرونایی نیست.
به گزارش کاماپرس، شاید یکی از مهمترین دلایلی که شهرداری تهران از دولت و ستاد ملی کرونا درخواست کرده تهران را دو هفته تعطیل کنند، همین خبر باشد. اینکه بهشت زهرا دیگر جا ندارد.خبرها تکان دهنده است به گفته مسئولان ستاد ملی کرونا تعداد مرگ و میر در تهران خیلی بیشتر از شهرهای دیگر است، همین باعث شده سالن‌های تطهیر در بهشت زهرا دیگر پاسخگوی این حجم مراجعه نباشند.

به گزارش اسکان نیوز از یک هفته قبل تعداد جنازه‌های ورودی به بهشت زهرا بیش از ظرفیت سالن‌های تطهیر و پرسنل شاغل در آن است و مسئولان مجبورند تعدادی از جنازه‌ها را در سوله‌های مدیریت بحران نگهداری کنند. جنازه‌های فراتر از ظرفیت در سوله بحرانی که در نزدیکی ایستگاه مترو حرم مطهر قرار دارد، نگهداری می‌شود تا پس از شست‌وشو توسط افراد داوطلب در ساعات عصر و شب، برای دفن در روز بعد آماده شوند.

وضعیت همچنان قرمز است

به گفته سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشتدر ۲۴ ساعت گذشته  ۳۸۶ هموطن دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
در حال حاضر، استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان، در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

آریاک سفر

همچنین طبق آخرین آمارهای جهانی ابتلا به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۷۳ هزار و ۶۱۶ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۴۵ میلیون و ۹۲۱ هزار و ۷۹۴ نفر رسیده که تعداد مبتلایان جدید آن افزایشی بوده است. فوتی‌های ناشی از کرونا با رشد هفت هزار و ۴۹۰ نفری در یک روز به تعداد یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۹۱۲ نفر رسیده که آمار فوتی‌های جدید در این بخش نیز افزایشی بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز