تخفیف هیجان انگیز برندها به مناسبت روز مرد و پدر

هرسال با نزدیک شدن به روز پدر و مرد دغدغه خرید هدیه برای آقایان بیش از پیش پررنگ می‌شود. بسیاری از فرزندان برای پدرانشان و بسیاری از بانوان برای همسرانشان به سبب قدرانی و ایجاد محبت بیشتر قصد خرید هدیه می‌کنند.

برندها با نزدیک شدن به مناسبت‌های گوناگون از جمله روز پدر تخفیفاتی ارائه می‌دهند تا تنوع و امکان خرید را برای متقاضیان بیشتر کنند و هر فرد با بودجه موردنظر بتواند هدیه‌ای درخور این مناسبت خریداری کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه برخی برندهایی که  به مناسبت روز پدر و مرد تخفیف ارائه داده‌اند را بررسی می‌کند؛

دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برای روز پدر تا 55 درصد تخفیف بر روی عطرها، تا 65 درصد بر روی ساعت‌ها، تا 46 درصد بر روی محصولات سلامتی و اصلاح پوست، تا 25 درصد بر روی پک‌های مردانه و تخفیفات متنوع دیگری بر روی محصولات مناسب آقایان اعمال کرده است.

آریاک سفر

روژا شاپ

روژا شاپ به مناسبت روز پدر تا 70 درصد تخفیف بر روی محصولات اعمال کرده است و برای خرید بیش از 400 هزارتومان ارسال رایگان در نظر گرفته است. از محصولات ارائه شده برای این مناسبت می‌توان به لوازم برقی ویژه آقایان، پک‌های مردانه، محصولات بهداشتی مردانه، عطر و … اشاره کرد.

همراه اول

این اپراتور به مناسبت روز پدر بسته‌های اینترنت، مکالمه و ترکیبی در نظر گرفته که مشترکان می‌توانند این بسته‌ها را با شماره‌گیری ستاره 100 ستاره 67 مربع  از تاریخ 13 تا 15 بهمن ماه خریداری کنند.

 

نوین چرم

این فروشگاه شرایطی ایجاد کرده که متقاضیان تا 15 بهمن ماه از 40 درصد تخفیف برای محصولات آقایان بهره‌مند شوند. این طرح برای فروشگاه‌های اینترنی بوده و 10 درصد از مبلغ پرداختی کاربران نیز علاوه بر بهره‌مندی از 40 درصد تخفیف، در باشگاه مشتریان شارژ می‌شود تا افراد طی خریدهای حضوری از اعتبار استفاده کنند.

انگور

این فروشگاه باکس‌های گل متنوعی را ویژه روز پدر ارائه کرده است که خریداران می‌توانند با مراجعه به بخش روز پدر ضمن بررسی و مقایسه قیمت‌ها، گل موردنظر را خریداری کنند.

کادومون

این فروشگاه در سایت خود قسمتی را مخصوص کادو روز مرد قرار داده که از محصولات ارائه شده در این قسمت می‌توان لوازم بهداشتی، عطر، دستبند، تابلو سه بعدی، ست هدیه چرم، تراول ماگ، ست قمقمه، کیف پول، کمربند و غیره را نام برد. متقاضیان خرید از این فروشگاه می‌توانند محصولات را به صورت جدا یا پک خریداری کنند.

موبایل 140

این فروشگاه به مناسبت روز پدر تا 3 درصد تخفیف بر روی برخی از مدل‌های موبایل اعمال کرده است.

سفیر

این فروشگاه برای روز پدر تا 50 درصد تخفیف بر روی محصولاتی همچون عطر اقتصادی، اصلاح صورت و بدن، شامپو آقایان، عطر لوکس، ضد تعریق آقایان و غیره در نظر گرفته است.

مدیسه

محصولاتی همچون کیف و کفش مردانه، پوشاک مردانه، اکسسوری مردانه و لوازم آرایشی و بهداشتی مردانه در سایت مدیسه به مناسبت روز مرد و پدر با 70 درصد تخفیف ارائه شده‌اند.

ایرانسل

اپراتور ایرانسل به مناسبت روز پدر بسته ترکیبی تخفیفی در نظر گرفته است. این بسته ترکیبی شامل 5 گیگابایت اینترنت و 5 ساعت مکالمه ایرانسلی با مدت اعتبار 10 روز خواهد بود که متقاضیان می‌توانند این بسته را تا 15 بهمن‌ماه با 20 هزارتومان خریداری کنند. این بسته با شماره‌گیری ستاره 5 مربع فعال خواهد شد.

لوازم خونگی

این فروشگاه به مناسبت روز مرد تخفیفاتی در نظر گرفته که خریداران می‌توانند تا 15 بهمن از آن استفاده کنند. خرید مشتریان تهران در همان روز ارسال خواهد شد. از محصولات تخفیفی این طرح می‌توان به ماشین اصلاح، اتو مو، اسپرسوساز، بخارگر و غیره اشاره کرد.

بانی مد

بانی مد به مناسبت روز پدر تا 60 درصد تخفیف بر روی محصولاتش لحاظ کرده است. تخفیفات این فروشگاه بر روی محصولاتی همچون ساعت، کیف، کفش، سویشرت، پافر، هودی و غیره ارائه می‌شود.

میثم عطر

این فروشگاه در قسمت تخفیفات روز پدر برای محصولات آرایشی تا 80 درصد تخفیف و برای عطریات تا 60 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

گلمون

این مجموعه قسمتی را برای روز پدر اختصاص داده که خریداران می‌توانند با مراجعه به بخش مناسبت‌ها براساس بودجه موردنظر باکس گل، دسته گل، گیاه و غیره را تهیه کنند.

ایران تایمر

این فروشگاه تا 70 درصد تخفیف بر روی برخی محصولات ارائه داده است و به مشتریانی که بدون تخفیف خرید کنند کارت هدیه‌ای داده می‌شود تا برای خرید مجدد ارائه کنند.

موتن رو

این فروشگاه تا 60 درصد تخفیف بر روی محصولات لوازم برقی، تا 50 درصد تخفیف بر روی عطرها، تا 70 درصد تخفیف بر روی محصولات بهداشتی و دیگر تخفیفاتی برای روز پدر به مشتریان ارائه کرده است. گفتنی است این فروشگاه امکان خرید اقساطی نیز فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : انگورایران تایمرایرانسلبانی مددیجی کالاروژاشاپفروشگاه سفیرکادومونگلمونلوازم خونگیمدیسهموبایل140موتن رومیثم عطرنوین چرمهمراه اول
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز