تخفیف هیجان انگیز برندها به مناسبت روز زن و مادر

تنها دو روز به فرارسیدن روز مادر در ایران مانده و بسیاری برای تشکر و قدردانی از مادران یا همسران خود در تکاپو خرید هدیه هستند یا حتی سردرگم شده‌اند. در این بین اما کسب‌وکارها فضایی ایجاد کرده‌اند تا افراد ضمن بهره‌مندی از اطلاعات بیشتر برای هدیه مناسب روز زن، از تخفیف‌های ارائه شده نیز بهره‌مند شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

همواره دغدغه فرزندان و همسران نزدیک مناسبت روز زن و مادر، خرید هدیه‌ای در شان این مقاوم والا بوده که در این بین بسیاری از کسب‌وکارها خدمات و محصولات متنوع مخصوص این مناسبت را ارائه داده‌اند. برخی از سایت‌ها همچنین سعی دارند با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط استثنایی به مناسبت روز مادر، خرید هدیه را آسان‌تر کنند.

کاماپرس در ادامه برخی از برندهایی که برای مناسبت روز زن تخفیف‌ ارائه داده‌اند را بررسی خواهد کرد؛

دیجی‌ کالا

دیجی کالا به مناسبت روز مادر تخفیف‌های متنوعی را ارائه داده است. خریداران هدیه در دیجی‌کالا می‌توانند طلا را تا 30 درصد تخفیف، تجهیزات سفر را تا 70 درصد تخفیف، محصولات چینی را تا 30 درصد تخفیف، ادکلن و عطر را تا 50 درصد تخفیف، محصولات پوستی را تا 35 درصد تخفیف و محصولات دیگر را با تخفیف‌های متفاوت خریداری کنند.

آریاک سفر

روژا شاپ

این برند آرایشی و بهداشتی به مناسبت روز مادر سعی داشته تا 50 درصد تخفیف بر روی انواع محصولات خود ارائه دهد. از تخفیفات ارائه شده بر روی محصولات این برند می‌توان به عطریات، محصولات مراقبت از صورت، لوزام برقی، محصولات آرایشی پوست وغیره اشاره کرد.

هدیه روز مادر

همراه اول

این اپراتور به مناسبت روز مادر سه بسته متفاوت برای سه روز ارائه می‌دهد. بسته مکالمه 300 دقیقه‌ای با قیمت 3 هزارتومان، بسته اینترنت 1.5 گیگابایتی 6 هزارتومان و بسته ترکیبی شامل 200 دقیقه مکالمه و 2 گیگابایت اینترنت با قیمت 9 هزارتومان عرضه شده است. متقاضیان می‌توانند این بسته‌ها را با شماره‌گیری ستاره 100 ستاره 67 مربع فعال کنند.

شهرکتاب آنلاین

شهرکتاب آنلاین به مناسبت روز مادر تا سقف 50 هزارتومان تخفیف ارائه داده است که افراد می‌توانند تا 23 دی‌ماه کتاب و صنایع دستی را با تخفیف خریداری کنند.

نوین چرم

در طرح 40 درصد بعلاوه 10 درصد نوین چرم افراد می‌توانند به صورت آنلاین از تخفیف‌های این برند برای محصولات زنانه استفاده کنند. این طرح نوین چرم تا 23 دی ماه فعال خواهد بود که پس از خرید، 10 درصد مبلغ پرداختی در کارت باشگاه مشتریان شارژ خواهد شد و می‌توانند به صورت حضوری استفاده کنند.

انگور

گلفروشی انگور به مناسبت روز مادر بخشی را با این عنوان در سایت خود مشخص کرده است. خریداران می‌توانند با مراجعه به قسمت روز مادر باکس گل، دسته گل، گل‌ها اقتصادی، جام، تراریوم، گل‌های آپارتمانی، گل به شکل حرف اول اسم و غیره را مشاهده و برای خرید اقدام کنند.

کادومون

این فروشگاه به مناسبت روز زن بخشی را برای هدایای این مناسبت آماده کرده است. در این بخش افراد می‌توانند هدایایی همچون روسری، تابلو، ساعت، شمع، گل، عطر و… را به صورت جدا یا به صورت پک خریداری کنند.

چرم مشهد

این برند به مناسبت روز مادر از 20 تا 23 دی ماه تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته است. این تخفیف بر روی قیمت‌ها اعمال شده و افراد پس از مشاهده قیمت می‌توانند محصول موردنظر همچون کفش، بوت، کیف لوازم آرایش، مانتو و غیره را خریداری کنند.

موبایل 140

این فروشگاه موبایل تخفیف 3 تا 7 درصدی بر روی مدل‌های مختلف گوشی اعمال کرده است. در بخش تخفیفی روز مادر این مجموعه گوشی‌های اقتصادی، میان‌رده و گران قیمت قرار دارد.

سفیر

مجموعه عطری، آرایشی و پوستی سفیر از 21 تا 24 دی ماه 50 درصد تخفیف بر روی محصولاتی همچون عطرهای اقتصادی، محصولات پوستی، محصولات آرایشی، عطرهای لوکس و غیره اعمال کرده است.

مدیسه

به مناسبت روز زن مدیسه تخفیف‌های متنوعی ارائه داده است. خریداران کفش می‌توانند از 30 درصد تخفیف، خریداران انواع مانتو از 60 درصد تخفیف، خریداران کیف از 50 درصد تخفیف و تخفیف‎‌های دیگر ارائه شده توسط این برند بهره‌مند شوند.

ایرانسل

ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر بسته ترکیبی به مدت 23 روز ارائه کرده است. این بسته ترکیبی شامل 5 گیگابایت اینترنت و 5 ساعت مکالمه می‌شود که طی 10 روز می‌توان از آن استفاده کرد. مشترکان می‌توانند این بسته را با قیمت 20 هزارتومان با شماره‌گیری ستاره 5 مربع خریداری کنند.

لوازم خونگی

فروشگاه لوازم خونگی به مناسبت روز مادر تخفیفاتی را برای محصولات خود ارائه کرده است. این تخفیفات از 19 تا 23 دی ماه 1401 قابل استفاده خواهد بود و به صورت رایگان در تهران ارسال می‎شود. از محصولاتی که در این فروشگاه شامل تخفیف شده‌اند می‌توان به مسواک برقی، اتو، سشوار، غذاساز و سایر لوازم خانگی اشاره کرد.

خانومی

فروشگاه خانومی به مناسبت فرارسیدن روز زن و مادر تا 70 درصد تخفیف بر روی وسایل آرایشی و بهداشتی اعمال کرده است. خریداران می‌توانند پکیج‌ها، ضدآفتاب، محصولات آرایشی، مرطوب‌کننده و آبرسان و دیگر محصولات این فروشگاه را با تخفیف خریداری کنند.

میثم عطر

به مناسبت روز مادر میثم عطر بر روی محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر تخفیف‌های 35 تا 45 درصد اعمال کرده است.

گلمون

گلفروشی آنلاین گلمون در حال حاضر با امکان ارسال گل به تهران، مشهد، اصفهان، کرج، قزوین، تبریز و رشت گل برای روز مادر فعالیت می‌کند. این مجموعه، گل‌های اقتصادی نیز ارائه می‌دهد و خریداران می‌توانند ضمن مقایسه، گل موردنظر را خریداری کنند.

ایران تایمر

ایران تایمر شرایطی ایجاد کرده تا خریداران با خرید محصولات بیش از 4 میلیون تومانی در جشنواره هدیه 250 هزارتومانی شرکت کنند. جشنواره فروش روز مادر ایران تایمر از 17 دی ماه آغاز شده و تا 23 دی ماه ادامه دارد. طی این مدت زمان خریداران می‌توانند از تخفیف‌های 10 تا 75 درصدی این برند بهره‌مند شوند.

موتن رو

موتن رو به مناسبت روز مادر طرحی به نام مهر بی‌نهایت برگزار کرده و محصولات فروشگاه را تا تخفیف 75 درصد برای خریداران ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : انگورایران تایمرایرانسلچرم مشهدخانومیدیجی کالاروژاشاپشهر کتاب آنلاینفروشگاه سفیرکادومونگلمونلوازم خونگیمدیسهموبایل140موتن رومیثم عطرنوین چرمهمراه اول
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز