برای خرید لوازم خانگی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

خرید لوازم خانگی، یکی از خریدهایی به شمار می‌رود که باید در آن دقت زیادی خرج داد؛ چراکه با تنوع برندها، مدل‌ها، امکانات مختلف و همچنین اصطلاحات فنی و تخصصی روبرو هستیم. پس تحقیق پیش از خرید، ضروری به نظر می‌رسد!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این تحقیق و جستجو چه در خرید آنلاین لوازم خانگی و چه در خرید حضوری باید انجام شود. البته خرید لوازم خانگی دست دوم هم جای خود را دارد و باید موارد مشخصی را هنگام خرید در نظر داشت؛ چراکه همیشه اجناس دست دوم از سمساری مسائل خاص خودشان را دارند.

به همین دلایل، در ادامه کاماپرس به ذکر نکاتی می‌پردازد که بهتر است هنگام خرید لوازم خانگی رعایت شود؛

آریاک سفر

۱. سقف بودجه خود را تعیین کنید: ایرانی و خارجی، قدیمی و جدید، بدون گارانتی یا با گارانتی خرید لوازم خانگی ، همگی از مواردی هستند که بر قیمت لوازم خانگی اثر می‌گذارند. برای مثال، یخچال و فریزر‌ها انواع متفاوت دارند؛ وقتی دستگاهی دارای آبریز خارجی باشد از آنجا که کمتر در معرض باز و بسته شدن در قرار می‌گیرد، طول عمر بیشتری هم دارد و به تبع قیمت یخچال بیشتر از یخچال‌های معمولی است.

بنابراین مشخص کردن یک بازه قیمتی، می‌تواند در انتخاب سریع‌تر محصول مورد نظر کمک‌کننده باشد.

۲. در خرید عجله نکنید: پیش از خرید باید نیازهای خانواده را در نظر گرفت و سپس خوب فکر کرد. خرید بدون تحقیق و با عجله باعث از دست رفتن پول زیادی می‌شود. برای مثال ممکن است شخصی هنگام خرید آنلاین تلویزیون ، چشمش به تلویزیونی بخورد که با امکانات جذابی از گیمینگ عرضه می‌شود، قیمت تلویزیون بالا است اما به درد کسی که به بازی و گیمینگ علاقه‌ای ندارد نمی‌خورد، پس خرید آن صرفا به دلیل امکانات مدرن، چندان عاقلانه نیست.

۳. اهمیت برند: برند لوازم خانگی مهم است اما نه آنطور که هر قدر برند گران‌تری خریداری شود، محصول باکیفیت‌تری خواهد بود. در واقع برندهای بسیاری وجود دارند که تنها در قبال «نامشان» هزینه می‌گیرند و می‌توان با قیمت کمتر، محصولی از یک برند ناشناخته‌تر اما با همان کیفیت خریداری کرد.

۴. میزان مصرف انرژی: اینکه لوازم خانگی برچسب مصرف انرژی داشته باشند، بسیار اهمیت دارد، به طوری که شرکت‌های فعال در زمینه فروش لوازم خانگی اگر آن را در نظر نگیرند، از میدان به در می‌روند. لوازم خانگی با کمترین مصرف انرژی، هزینه‌ مصرف انرژی را کاهش داده و تأثیر مستقیمی روی کاهش آلودگی‌ها و کاهش مصرف انرژی نیز دارد.

با دقت به برچسب مصرف انرژی می‌توان دید گرید A کمترین میزان مصرف انرژی و گرید G بیشترین میزان مصرف انرژی را دارد.

۵. تعمیر لوازم خانگی: برخلاف تصور عموم، لوازم خانگی هم پس از گذشت چندسال، هرچقدر هم که بادوام باشند، خراب می‌شوند و نیاز به تعمیر دارند. اما تعمیر لوازم خانگی هم نکاتی دارد؛ مثلا اینکه باید محصول را برای تعمیر به یک مرکز امن و قابل اطمینان سپرد، برای مثال تعمیر یخچال کار هرکسی نیست بلکه باید توسط کسی انجام شود که نسبت به یخچال‌ها، قطعات و نحوه کارشان اشراف کامل داشته باشد.

حال، باتوجه به نکات گفته شده در ادامه تعدادی مراکز خرید و فروش و همچنین مراکز تعمیر لوازم خانگی معرفی خواهند شد؛

نمایندگی کن در اصفهان

نمایندگی کن در اصفهان آماده فروش محصولات خود از جمله فر توکار، هود کن ، سینک ظرفشویی کن ، اجاق گاز صفحه ای کن با بهترین قیمت است. کارخانه محصولات کن با دارا بودن سابقه چهار دهه بهترین تجهیزات توکار را تولید می‌کند؛ هود کارخانه کن، نام اشنای تمامی خانه های ایرانی برا تهویه آشپزخانه است. همچنین کلیه محصولات کن دارای 2 سال گارانتی پس از فروش هستند.

سمسارچی

خریدار انواع لوازم خانگی دست دوم شما با بالاترین قیمت در ایران با توجه به کمبود وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمساری در تهران گاهی اوقات دشوار و زمان بر خواهد بود، اما نیازی نیست نگران این موضوع باشید، کافی است با ما تماس بگیرید. سمساری سمسارچی آماده ارایه خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است.

بنان کالا

تلویزیون یکی از کالاهای اساسی و ضروری در هر خانه‌ای است. در هنگام خرید تلویزیون باید به امکانات، سایز، قیمت و اورجینال بودن آن توجه کنیم.  در وب سایت اینترنتی لوازم خانگی بنان کالا امکان مشاهده ویژگی‌ها و مقایسه محصولات  که تماما با 130% گارانتی اصالت  و 18ماه گارانتی و وارانتی برای شما فراهم شده است.

لوازم خونگی

در فروشگاه لوازم خونگی می‌توانید لوازم خانگی برقی کوچک اعم از اسپرسو ساز و قهوه ساز، سرخ کن بدون روغن و انواع لوازم برقی مورد نیاز آشپزخانه را مشاهده کرده و پس از ثبت سفارش در کوتاهترین زمان کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مرتبط با : بنان کالاسمسارچیکنلوازم خونگی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز