با رزرو تور قشم از مشهد به بکرترین مناطق ایران سفر کنید!

رزرو تور قشم 1402
لست سکند

جزیره قشم یکی از جزایر بکر و جذاب ایران است. قشم بزرگ‌ترین جزیره کشور ایران است و همچون نگینی در آب‌های نیلگون خلیج فارس می‌درخشد.این جزیره جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری دارد که بازدید از آن بی‌شک برای هر گردشگری خاطره‌انگیز خواهد بود.از جزیره هرمز و هنگام گرفته تا تنگه چاهکوه و دره ستارگان. تور قشم از مشهد، شیراز، اصفهان تهران، مازندران و… همیشه از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تورهای داخلی به شمار می‌رود.برای اهالی خراسان رضوی تور قشم بهترین فرصت برای گذراندن اوقاتی خوش و مهیج همراه با خانواده به شمار می‌رود. در ادامه کاماپرس به معرفی مکان‌های بی‌نظیر جزیره قشم می‌پردازد.

 

دره ستارگان دره ای افسانه ای درجزیره قشم!

این دره یکی از مناطق گردشگری افسانه‌ای و جذاب جزیره قشم است که در یونسکو به ثبت رسیده است. درباره شکل گیری این دره دومیلیون ساله روایت‌های گوناگونی وجود دارد. برخی از مردم بومی براین باورند که این دره بر اثر برخورد ستارگان با سنگ‌های این مکان است و دلیل وجود شکل‌های عجیب این صخره‌ها نیز به همین دلیل است. اما زمین‌شناسان براین باورند که این دره به دلیل فرسایش خاک توسط باد و باران شکل گرفته است. این دره در روستای برکه خلف و در جنوب شرقی جزیره قشم واقع شده است.گاهی اوقات شب‌هنگام در دره صداهای عجیبی نیز شنیده می‌شود که به دلیل گردش باد در صخره‌هااست. در این دره می‌توان به تفریحات دیگری مانند شتر سواری هم پرداخت. توصیه می‌شود گردشگران ماجراجو منظره زیبای ستارگان در شب را از دست ندهند.

سفر به قشم 1402

راز آسمان پایتخت

جنگل حرا از عجایب هفتگانه جزیره قشم

جنگل حرا زیباترین و باشکوه‌ترین جنگل جزیره قشم است که برای رسیدن به این جنگل دریایی باید با قایق به دل آب‌های خلیج فارس زد. درختان این جنگل در تمام طول سال سرسبز هستند و به همین دلیل به آن‌ها درختان همیشه سبز گفته می‌شود.درختان این جنگل در آب هستند و منظره‌ای جذاب را رقم می‌زنند. همچنین جالب است بدانید چوب تنه درختان این جنگل به شیرین شدن آب نیز کمک شایانی می‌کنند زیرا با جذب آب، باعث دفع نمک آب می‌شونند. درختان حرا دارای برگهایی سبز هستند و در آب‌های شور زندگی می‌کنند.

 

جزایر ناز

جزیره ناز یکی دیگر از زیباترین مکان‌های دیدنی قشم است که بستری کاملا سنگی و مسطح دارد.جزایر ناز از دو جزیره صخره‌ای تشکیل شده است و در قسمت ساحلی جنوب قشم قرار دارد که در زمان جزر و پایین رفتن آب دریا به جزیره قشم متصل می‌شود.چتر بازی، پاراگلایدار، جت اسکی، قایق‌سواری، غواصی و غیره از دیگر تفریحات مهیجی است که در تور قشم و جزیره زیبا ناز می‌توان انجام داد.
رزرو تور قشم از مشهد

غار نمکدان بزرگترین غار نمکی دنیا

یکی دیگر از دیدنی‌های خارق‌العاده جزیره قشم غار نمکدان است که عمری به قدمت 500 میلیون سال دارد. این غار بزرگ‌ترین غار نمکی دنیاست و نمک‌های موجود در این غار خاصیت دارویی دارند و حتی نفس‌کشیدن در هوای فضای غار موجب بهبود بیماری‌های تنفسی مانند آسم می‌شود. سقف این غار نیز از قندیل‌های مرمرین زیبایی تشکیل شده است. توصیه می‌شود گردشگران بازدید از این پدیده جذاب را در تور قشم از دست ندهند.

تور قشم از مشهد

تنگه چاهکوه

این تنگه یکی از عجایب و جاذبه‌های هفتگانه قشم به شمار می‌رود که در نزدیکی روستایی به نام چاهوی شرقی واقع شده است. زیبایی‌ها و اشکال حیرت‌آور این تنگه طی زمان‌های طولانی و توسط فرآیندهای طبیعی مانند باران شکل گرفته‌اند.چاهکوه از ترکیب دو کلمه چاه و کوه بوجود آمده است که به دلیل کاربرد این تنگه در زمان قدیم نام گرفته است. همچنین چهار چاه در ابتدای این تنگه حفر شده است که منجر به ذخیره آب شیرین در طی زمان برای اهالی منطقه می‌شود . در این تنگه تندیس سرسه نگهبان و صخره های باشکوهی نیز یافت می‌شود.

 

رزرو تور قشم از مشهد سپهر سیر

علاقمندان به رزرو تور قشم می توانند به وبسایت مجموعه سپهر سیر مراجعه کرده و اقدام به رزرو تورها همراه با امکان خرید اقساطی بدون کارمزد بپردازند.آژانس گردشگری و خدمات مسافرتی سپهر سیر یک همراه و یار خوب در طول سفر برای گردشگران است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سپهرسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز