با ثبت نام در سایت کاریابی ، سریع تر کار پیدا کنید

با وجود کرونا که باعث از بین رفتن ۲۵۵ میلیون شغل تمام وقت در دنیا شده، پیدا کردن کار سخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. اما برای کسانی که به یک سایت کاریابی خوب مراجعه می‌کنند، این کار ساده‌تر خواهد بود.

سایت کاریابی می‌تواند مانند یک مرجع استخدام کمک کند تا شما خیلی سریع یک رزومه موفق بسازید و برای آگهی های استخدامی صاحبان کسب و کارها ارسال کنید.

کاماپرس در ادامه ثبت نام در سایت کاریابی کاران را معرفی می‌کند تا صدها آگهی استخدامی و فرصت شغلی را ببینید و با خیال راحت رزومه تان را ارسال کنید.

کاریابی در دنیای مدرن متفاوت است

امروزه نحوه پیدا کردن کار نسبت به سال‌های قبل تغییر کرده است و به جرات می‌توان گفت تمامی آگهی های استخدامی، به صورت آنلاین در اختیار کارجویان قرار می‌گیرد و دیگر نیازی نیست افراد برای پیدا کردن کار به آگهی های روزنامه یا دفاتر کاریابی سر بزنید. سایت های کاریابی مختلف با امکانات و خدمات ویژه، به سادگی امکان ساخت رزومه آنلاین و معرفی فرصت های شغلی مرتبط با زمینه شغلی شما فراهم می کند. اگر شما هم می‌خواهید هر چه سریع‌تر در شغل دلخواه‌تان استخدام شوید، به این ترتیب اقدام کنید:

آریاک سفر

۱. رزومه حرفه‌ای بسازید

همانطور که می‌دانید، ارائه یک رزومه حرفه‌ای، اولین اقدام برای کاریابی سریع است؛ شما می توانید ظرف چند دقیقه با کمک رزومه ساز کاران یک رزومه حرفه ای برای خود ساخته و فایل رزومه را برای صاحبان کسب و کار ارسال کنید؛ یا حتی می‌توانید لینک آنلاین رزومه خود را برای آگهی های استخدامی بفرستید.

نکته‌ای که در زمان ساختن رزومه باید به خاطر داشته باشید، این است که اطلاعات مربوط به سوابق شغلی ، تحصیلی و  تجربیات کاری را مفید و مختصر بنویسید.

شما در کاریابی کاران با روش های نوین ساخت رزومه از جمله ویدیو رزومه آشنا می شوید؛ به این ترتیب می‌توانید از رزومه ویدیویی نیز برای معرفی خود استفاده کنید.

۲. مراجعه به بهترین منبع رصد فرصت های شغلی متنوع

برای اینکه آگهی های استخدامی مختلف را ببینید، لازم نیست مدام به همه سایت های کاریابی سر بزنید یا در گوگل سرچ کنید؛ موتور جستجوی کاریابی کاران تمام فرصت های شغلی موردنظر شما را یکجا در اختیارتان می‌گذارد. کافیست به سایت کاریابی کاران سر بزنید و درخواست استخدام ارسال کنید. همین که عنوان شغلی موردنظرتان را در این موتور جستجو کنید، تمام آگهی های استخدامی را از تمام کاریابی ها خواهید دید.

۳. استعدادها و مهارت هایتان را می‌شناسید؟

انجام تست هوش هیجانی ( تستeq) در یک مرجع معتبر مانند تست شخصیت شناسی کاران می تواند نقاط قوت و ضعف شما را نشان دهد. این تست های شخصیت شناسی به صورت آنلاین و کاملا رایگان در دسترس کاربران کاران قرار دارد؛ به این ترتیب افراد می‌توانند با روحیات و مهارت‌های خود بهتر آشنا شوند. به این ترتیب تشخیص اینکه چه موقعیت های شغلی برای شما مناسب هستند، کار راحت‌تری خواهد بود. ضمن اینکه حتی می‌توانید نتایج این تستس های آنلاین شخصیت شناسی معتبر را در رزومه خود ثبت کنید و متفاوت از سایر کارجویان عمل کنید.

 

علاوه بر آزمون‌های شخصیت‌شناسی، تست هوش هیجانی هم به دردتان می‌خورد. هوش هیجانی یا هوش احساسی، به معنای توانایی فرد در شناخت و کنترل احساسات خود و دیگران است. به این ترتیب افرادی که هوش هیجانی بالایی دارند، نه‌تنها قادر به کنترل احساسات خود هستند، که مسئولیت کار‌های خود را بهتر به عهده می‌گیرند و سطح همدلی بیشتری با دیگران دارند. شرکت در تست هوش هیجانی کاران می‌تواند میزان مسئولیت‌پذیری و همدلی‌تان را مشخص کند.

چه در جستجوی کار هستید و چه در جستجوی نیروی کار، شما می‌توانید برای استفاده از امکانات کاریابی آنلاین کاران به سایتkaran.ir  سر بزنید.

مرتبط با : کاران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز