بالاخره بورس به کانال 1 میلیون و 200 هزار واحدی سقوط کرد

ژیوار

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز قبل 2 هزار و 280 واحد کاهش پیدا کرد و در محدوده 1 میلیون و 299 هزار و 679 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز هزار و 105 واحد عقب نشینی کرد و به مرز 377 هزار و 889 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به 16 هزار و 768 میلیارد تومان رسید. نمادهای «فارس»، «فولاد» و «کگل» بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل بورس روز جاری به جا گذاشتند. امروز باز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 210 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهام «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن سهم‌های «حفارس» و «ونوین» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

بورس طی مهرماه نزدیک به 3.4 درصد افت داشت و برای پنجمین ماه متوالی در مدار نزولی قرار گرفت. ارزش معاملات بورسی در مهرماه بسیار کم بود و جمع میانگین ارزش معاملات این ماه بازار به حدود 2 هزار میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات در مهرماه نسبت به شهریور نزدیک 20 درصد افت داشت که میزان قابل توجهی به نظر می‌رسد. با توجه به نوسان بازار طی چند ماه اخیر نمی‌توان به طور دقیق روند بازار را در آبان ماه پیش بینی کرد.

اطلاعات عمومی:

مطالبی درباره سهم بشهاب بدانید

شرکت لامپ پارس شهاب با نماد بشهاب در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به هزار و 151 میلیارد و 820 میلیون تومان می‌رسد. عمده سهام شرکت لامپ پارس شهاب در اختیار مجموعه سرمایه گذاری پارس توشه، سهامی عام، است.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز