بازار ارز داخلی در تب و تاب انتخابات

لست سکند

در حال حاضر معامله گران بازار ارز در حال گمانه زنی درباره روند قیمت دلار هستند. قیمت دلار برای صعود حد مقاومتی 24 هزار و 100 تومان را پیش رو دارد. اگر دلار از این مقاومت عبور نکند، ممکن است تا کانال 23 هزار و 800 تومان کاهش یابد.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار تا ساعت 15 امروز 23 هزار و 840 تومان بوده و نسبت به دیروز 119 تومان کاهش داشت. نوسان گیران به صعودی شدن قیمت دلار بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امیدوار بوده و معتقدند بازار ساز است که پیش از انتخابات با عرضه ارز مانع از افزایش قیمت دلار شده است. ولی بعد از اتمام انتخابات دیگر عرضه ارز در سطوح بالا ادامه نیافته و در نتیجه این ارز پر طرفدار خارجی بار دیگر افزایش قیمت خواهد داشت. البته بررسی‌های تاریخی نشان داده که لزوما بعد از انتخابات قیمت دلار در مسیر صعودی قرار نگرفته و حتی در سال 1392 ارزش آن کم شد.

راز آسمان پایتخت

نرخ یورو هم نسبت به دیروز 61 تومان کاهش داشته و با این حساب بر روی پله قیمتی 28 هزار و 483 تومان قرار گرفت. قیمت پوند انگلیس هم با 0/18 درصد کاهش قیمت نسبت به دیروز، 34 هزار و 243 تومان شد. قیمت درهم امارات و لیر ترکیه نیز تا ساعت 15 امروز به ترتیب 6 هزار و 530 تومان و 2 هزار و 880 تومان بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز