افزایش تعداد صندوق های کریپتو در سراسر جهان نشانه چیست؟

صرافی-کاماپرس
ژیوار

آمار و ارقام ارزش کل بازار رمزارزها نشان می‌دهد که این بخش به آرامی در حال گسترش است. در حال حاضر مجموع ارزش جهانی این بازار بالای مرز 1.21 تریلیون دلاری قرار دارد که نسبت به یک سال گذشته تقریبا 10 درصد رشد پیدا کرده است. به نظر کریپتو و ارزش آن روز به روز گسترش بیشتری پیدا خواهند کرد و سرمایه گذاران زیادی به این بخش وارد خواهند شد. یکی از مواردی که وضعیت بازار رمزارزها و میزان استقبال مردم از این بخش را نشان می‌دهد، تعداد صندوق‌های راه اندازی شده و بسته شده کریپتو هستند.

به گزارش کاماپرس، طی سه ماهه ابتدای سال 2020، تعدادی صندوق‌ کریپتو راه اندازی شده در سراسر جهان از تعداد صندوق‌هایی که در حال بسته شدن بودند، بیشتر شد. اگر مقطع زمانی سه ماهه چهارم سال 2022 را در نظر بگیرید، 12 صندوق جدید ارز دیجیتال راه اندازی شدن، در حالی که تنها 7 صندوق بسته شدند. با توجه به این موضوع می‌تواند دریافت که وضعیت بازار رمزارزها در آن مقطع زمانی رو به بهبود بود و مردم کاملا از این بخش استقبال داشتند.

مثالی درباره رابطه تعداد صندوق‌های رمزارزی و افزایش معاملات ارزهای دیجیتال

برای روشن‌تر شدن این موضوع، اگر به مقطع زمانی سه ماهه اول سال 2022 توجه کنید، تعداد صندوق‌های بسته شده از تعداد صندوق‌هایی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کردند، پیشی گرفت. این موضوع بدون توجه کردن به آمار و ارقام بازار رمزارزها در مقطع زمانی مذکور، نشان دهنده وخامت شرایط بازار بود. اما اگر در واقعیت به آمار و ارقام رمزارزی در آن زمان نگاهی بیندازید، حکایت از خرسی بودن بازار دارد.

هم اکنون صندوق‌های رمزارزی در بیشتر از 80 کشور دنیا مستقر هستند و مردم و علاقمندان به بازار رمزارزها از خدمات آن استفاده می‌کنند. براساس اطلاعات موجود، نزدیک به نیمی از صندوق‌های سرمایه گذاری فعال ارز دیجیتال در آمریکا مستقر شده‌اند. بعد از آمریکا، انگلستان، چین، سنگاپور، سوئیس، کانادا، استرالیا و آلمان بیشترین تعداد صندوق رمزارزها را دارند.

رمزارز-کاماپرس

مردم به رمزارزها علاقه پیدا کرده‌اند!

به طور کلی بررسی مناطق مختلف جهان نشان می‌دهد که رشد پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین، سرمایه گذاران بیشتری را برای استفاده از دارایی‌های رمزارزی تشویق می‌کند. در حال حاضر تناوب پذیرش رمزارزها، به دلیل قوانین سخت و سنگین دولت‌های مختلف اتفاق می‌افتاد. با این حال سرمایه گذاران هر بار با ایجاد قوانین جدید، دچار هیجانات می‌شوند ولی بعد از سپری کردن دوره هیجانی دوباره به معاملات رمزارزی روی می‌آورند و به راحتی خرید و فروش دارند.

دریان سفر امید

معاملات رمزارزی در بستر امن صرافی

علاوه بر صندوق‌های رمزارزی، وبسایت‌ها و درگاه‌های مختلفی برای معاملات رمزارزها به وجود آمده‌اند که این موضوع نیز حکایت از رشد ورود سرمایه به بازار رمزارزها دارد. منتهی همه سایت‌ها معتبر نیستند و برخی برای کلاهبرداری از معامله گران ایجاد شده‌اند.

صرافی آی او یک سایت معتبر برای معامله انواع ارزهای دیجیتال است که خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه می‌دهد. استارتاپ  مذکور با هدف فراهم کردن بستری امن و سریع برای خرید و فروش رمزارزها از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات بروزرسانی شده را به مشتریان این بازار ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “افزایش تعداد صندوق های کریپتو در سراسر جهان نشانه چیست؟

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    نشاندهنده این هست که سرمایه گذاری رو ارز های دیجیتال الان در تمام دنیا کلا بهترین گزینست و سود دهی داره در اینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز