ارزان ترین گوشی های پرفروش سامسونگ و شیائومی در بازار چند؟

گوشی های موبایل سامسونگ و شیائومی در حال حاضر جزو پرفروشهای بازار هستند. با این اوصاف ارزان ترین گوشی های این دو برند پرطرفدار با چه قیمتهایی در بازار معامله می شود؟

به گزارش کاماپرس، دو برند سامسونگ و شیائومی در جدول پرفروش ترین گوشی های موبایل در دنیا به ترتیب در مقام اول و سوم قرار دارند. تنوع گوشی های سامسونگ در قیمت و تجهیزات باعث شده این برند فعلا پرفروش ترینها را به بازار عرضه کند.

اما برند شیائومی هم با مدلهای میان رده ارزان قیمت و البته گوشی هایی با تجهیزات و کارایی به روز و قیمتهای بالا ،‌حالا یکی از پرطرفدارترین برندهای موبایل در ایران است. اما ارزان ترین گوشی های سامسونگ و شیائومی با چه قیمتهایی در بازار موبایل به فروش می رسد؟

ارزان ترین گوشی های سامسونگ

یکی از ارزان ترین گوشی های سامسونگ مدل Galaxy A01 16 GB است که با قیمت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت گوشی Galaxy A10 32 GB حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

آریاک سفر

گوشی Galaxy A20 32 GB هم حدود ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گوشی Galaxy A21s 32GB با قیمت ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون تومان در بازار موبایل فروخته می شود.

قیمت گوشی Galaxy A50s 128 GB حدود ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. گوشی Galaxy A70 128 GB هم ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

ارزان ترین گوشی های شیائومی

یکی از ارزان ترین گوشی های این برند مدل Redmi 8A 32 GB است که با قیمت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. گوشی Redmi 8 64 GB هم حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

گوشی Redmi Note 8 64 GB با قیمت ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود. قیمت گوشی Redmi Note 9s 128 GB حدود ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.
گران ترین گوشی شیائومی هم مدل Mi Note 10 128GB است که ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز