ارزان ترین تبلت سامسونگ در فروردین 1403 کدام است؟

ژیوار

ارزان‌ترین تبلت سامسونگ که البته کیفیت مناسبی را هم در اختیار کاربران قرار دهد، اغلب با قیمت 8 تا 11 میلیون تومان در بازار موجود است. این محصولات حافظه داخلی و رم مناسبی داشته و کیفیت دوربین متوسطی بهره می‌برند. همچنین در اغلب موارد ظرفیت باتری نسبتا خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین تبلت‌های سامسونگ در فروردین 1403 را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

تبلت سامسونگ با مدل Galaxy Tab A 8.0

این تبلت سامسونگ با سایز صفحه نمایش 8 اینچی طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 8 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و حافظه رم 2 گیگابایتی طراحی شده و ظرفیت باتری 5100 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این تبلت سامسونگ کیفیت دوربین 8 مگاپیکسلی داشته و کیفیت دوربین سلفی آن 2 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تبلت سامسونگ با مدل Galaxy Tab A7 Lite SM

این محصول دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی بوده و با قیمت 9 میلیون و 140 هزار تومان به فروش می‌رسد. این تبلت سامسونگ با ظرفیت باتری 5100 میلی آمپر ساعتی طراحی شده و کیفیت دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این مدل سایز صفحه نمایش 8.7 اینچی داشته و از شبکه اینترنت 4.5G پشتیبانی می‌کند.

تبلت سامسونگ با مدل Galaxy Tab A8 10.5

این تبلت سامسونگ با صفحه نمایش 10.5 اینچی طراحی شده و با قیمت 9 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول حافظه داخلی 32 گیگابایتی و حافظه رم 3 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار داده و از ظرفیت باتری 7040 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. همچنین این تبلت سامسونگ کیفیت دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد. وزن این محصول 508 گرم در نظر گرفته می‌شود.

تبلت سامسونگ با مدل Galaxy Tab A9

این محصول سامسونگ با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی طراحی شده و با قیمت 11 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. این تبلت سامسونگ از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و صفحه نمایش 8.7 اینچی دارد. همچنین این محصول ظرفیت باتری 5100 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار داده و از کیفیت دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و کیفیت دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندسامسونگکالاتیک
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز