احتمال حذف رقیب آسیایی پرسپولیس از مسابقات

بنا بر اعلام نیکولو شیرا، خبرنگار ایتالیایی روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، احتمال حذف الهلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. به گفته شیرا وقوع تخلفاتی از جانب فهد بن نافل، مدیر الهلال، علیه سباستین جووینکو، بازیکن سایق این باشگاه، این اتفاق را رقم زده است. در صورت قطعی شدن این موضوع و حذف الهلال، بازی ایران با این تیم در بیست و چهارم مهرماه انجام نخواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم پرسپولیس در بیست و چهارم مهرماه به مصاف الهلال خواهد رفت. در صورت صحت خبر حذف الهلال، این تیم با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. هنوز صحت و سقم این خبر مشخص نشده، اما خبرنگار روزنامه گاتزتا در توئیتی ادعا کرد که فدراسیون جهانی فوتبال در حال بررسی پرونده تخلفاتی نافل است. تابستان امسال مشکلاتی بین باشگاه الهلال و سباستین جووینکو به وجود آمد و سرانجام با مشکلات فراوان جووینکو رضایت داد تا با گرفتن 5 میلیون ریال سعودی قراردادش را با این باشگاه فسخ کند. بعد از فسخ قرارداد این بازیکن، باشگاه الهلال به دنبال جذب متئوس پریرا، هافبک فصل قبل تیم وست بروم ویچ، رفت.

آریاک سفر

هنوز هیچ نهاد رسمی از باشگاه الهلال به این موضوع واکنش نشان نداده و اثبات تخلف این باشگاه در فسخ قرارداد با سباستین جووینکو، جریمه‌های بزرگی را برای این مجموعه خواهد داشت.

الهلال، یکی از تیم‌های مطرح فوتبال عربستان است که باشگاه آن در شهر ریاض قرار دارد. این تیم تاکنون بیشتر از 60 جام قهرمانی به دست آورده و از پرافتخارترین تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. الهلال در دور قبل با نتیجه دو بر صفر استقلال را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. این تیم در مرحله یک چهارم قرار بود به مصاف دیگر رقیب ایرانی خود، یعنی پرسپولیس برود، اما اکنون ادعایی مبنی بر حذف آن مطرح شده است. باید دید فیفا و باشگاه الهلال چه واکنشی نسبت به این خبر نشان می‌دهند و چه اتفاقی برای رقیب پرسپولیس رقم خواهد خورد.

مرتبط با : پرسپولیس
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز