آشنایی با هتل مینوو در منطقه تکسیم استانبول

ژیوار

سالانه افراد زیادی استانبول را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند. این شهر با مراکز خرید متعدد و حضور برندهای معتبر مورد توجه مسافران و به‌­ویژه ایرانیان قرار دارد. زندگی شبانه پرجنب‌وجوش و خیابان‌های شگفت انگیز آن در کنار غذاهای ترکی بسیار خوشمزه، لحظات خوشی را در طول اقامت در این شهر برای مسافران فراهم می‌کند.

به گزارش کاماپرس، با سفر به استانبول می‌توان از تاریخ غنی و زیبایی‌های این شهر در کنار سرگرمی‌های متعدد آن لذت برد. سفر به این شهر مستلزم انتخاب یک هتل مناسب است تا تجربه خوش اقامت در استانبول را چند برابر کند. هتل چهار ستاره مینوو در منطقه تکسیم قرار دارد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است.

در این گزارش شرایط رزرو اتاق در هتل مینوو تکسیم استانبول بررسی شده است.

آشنایی با منطقه تکسیم استانبول

تکسیم در قلب استانبول واقع شده و به بسیاری از مراکز مهم و اماکن دیدنی نزدیک است. این منطقه با وجود باغ‌ها و خیابان‌های بزرگ و چشم‌نواز، بهترین انتخاب برای پیاده‌روی است. از جمله چشم‌اندازهایی که این منطقه به نمایش می‌گذارد، می‌توان به خیابان استقلال، برج گاتالا و مسجد تکسیم اشاره کرد. این منطقه مملو از رستوران‌های متعدد و غذاهای خیابانی ترکی است که مسافران می‌توانند از قدم زدن در آن و خوردن غذاهای لذیذ لذت ببرند. همچنین میدان تکسیم از محبوب‌ترین مکان‌ها برای گردشگران به حساب می‌آید.

دریان سفر امید

هتل مینوو

این هتل چهارستاره به سبب قرارگیری در منطقه تکسیم مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. پرسنل کاربلد این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، روسی، عربی و فارسی مسلط هستند که سبب راحتی مسافران در طول اقامتشان در این هتل می‌شود.

دسترسی هتل مینوو به مراکز مهم شهر

به سبب موقعیت مکانی فوق العاده، این هتل به بسیاری از اماکن و مراکز نزدیک است؛ به طوری که تنها با چند دقیقه پیاده‌روی در امتداد خیابان‌های زیبای اطراف تکسیم می‌توان به محل مورد نظر رسید. این هتل به دمیرورن استقلال و سیتیز نیشانتاشی و دیگر مراکز خرید مهم استانبول نزدیک است. هم‌چنین با پیمودن مسیر کوتاهی می‌توان به خیابان استقلال، پارک تکسیم گزی و موزه هنرهای مدرن رسید. این هتل فقط 13 دقیقه با تخت استانبول و 24 دقیقه با کاخ دلمه باغچه فاصله دارد. نزدیکی این هتل به ایستگاه مترو برای رفت‌وآمد آسان از دیگر مزایای اقامت در این هتل چهارستاره به شمار می­‌آید.

کیفیت اتاق‌های هتل مینوو

هتل مینوو با ارائه بهترین امکانات و وسایل در اتاق‌های خود، همواره به دنبال جلب رضایت مسافران بوده است. اتاق‌های این هتل در انواع مختلف یک تخته تا سه تخته قابل رزرو بوده و هرآنچه که گردشگران از یک اتاق خوب توقع داشته باشند، در آنها فراهم است. اتاق‌های این هتل با دکوراسیون مدرن و تمیز باعث می‌شود که مسافران در طول اقامت خود احساس راحتی داشته باشند و از سفر خود لذت ببرند.

امکانات هتل مینوو

هتل مینوو تکسیم یک استخر و مرکز اسپا دارد که می‌توان پس از خستگی یک روز گشت‌وگذار و تماشای زیبایی‌های استانبول از آنها استفاده کرد. در این هتل وای فای رایگان با سرعت بالا در اختیار مسافران قرار می‌دهد. صبحانه‌ این هتل از گردشگران امتیازات بالایی دریافت کرده است. هتل مینوو دارای یک بار و کافی شاپ است و به منظور قرار کاری می‌توان از اتاق جلسات و کنفرانس این مجموعه استفاده کرد.

شرایط رزرو اتاق در هتل مینوو استانبول

گفتنی است که هزینه رزرو اتاق در این هتل بسته به عواملی مانند تعداد روزهای اقامت، تاریخ رزرو هتل، نوع اتاق و تعداد نفرات متفاوت خواهد بود. اتاق‌های هتل مینوو را می‌توان از یک تخته تا سه تخته رزرو کرد.

رزرو هتل مینوو استانبول با « بیسان گشت »

آژانس مسافرتی و گردشگری بیسان گشت به عنوان یک شرکت فعال و با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری، با برخورداری از تخصص پرسنل مجرب و مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی و خدمات رزرو هتل در کشورهای دیگر همچون ترکیه اشاره کرد.

متقاضیان رزرو تور استانبول یا رزرو اتاق در هتل مینوو استانبول می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز