آشنایی با آسان موتور در ۶ نکته

واردات خودرو به کشور ما در دو دهه اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است. شرکت «آسان موتور» نیز چند سال پیش در همین زمینه کارش را شروع کرد. از جمله اهداف این مجموعه ایجاد شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور، فراهم کردن شبکه خدمات پس از فروش، تامین جنیون پارتز- قطعات اصلی- و با کیفیت و راه‌اندازی و بهبود مستمر کاستومر سرویس- سرویس مشتری- بیان شد. خط مشی این مجموعه کوشش برای ارتقا نظام ارتباط با مشتریان در راستای رضایت‌مندی و رسیدگی به شکایت آن‌ها، تلاش در زمینه ارائه به موقع خدمات به منظور ارتقاء وفاداری مشتریان و … بیان شده است.

در ادامه کاماپرس ۶ نکته از آسان موتور را منتشر می‌کند که مطالعه‌شان برای فعالان حوزه خودرو و علاقمندان به محصولات این مجموعه جالب است؛

1. شروع فعالیت شرکت آسان موتور سال 1385 اعلام شد. این مجموعه از سال 1388 جدیدترین خودروهای کمپانی هیوندای را به سبد محصولات خود اضافه کرد. دفتر مرکزی این شرکت در کیلومتر 8 جاده کرج قرار دارد.

2. خدمات آسان موتور شامل سرویس‌ اولیه، سرویس در محل، امداد ویژه، سرویس‌های ادواری و فصلی است. خودروهای این مجموعه اکسنت، النترا آ.دی، سوناتا ال.اف هیبرید، توسان تی.ال و سوناتا ال.اف اعلام شده است. خدمات پس از فروش این شرکت عاملیت‌های مجاز، خدمات، فنی و گارانتی، قطعات و خدمات آنلاین را شامل می‌شود.

3. این مجموعه اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت منطبق با استاندارد ایزو 9001 و سیستم مدیریت شکایات مشتریان منطبق با استاندارد ایزو 10002 کرد.

راز آسمان پایتخت

4. این شرکت در راستای انجام وظیفه و مسئولیت‌های اجتماعی خود طرح‌هایی نظیر حمایت از موسسات خیریه، طرح شبدر امید- با همکاری پلیس راه ناجا و سازمان بهزیستی کشور- و راه‌اندازی کلوب فوتبال برای ترغیب جوانان به ورزش را به اجرا درآورد. هم‌چنین آسان موتور در همین خصوص از موسسه نیکوکاری حضرت فاطمه الزهرا (س) واقع در تفت یزد حمایت کرده است.

۵. این شرکت در سال 1396 رتبه نخست خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده ماشین‌آلات را کسب کرد. سال 1395 قرارداد انحصاری فروش خدمات پس از فروش دامپتراک ان.اچ.ال با آسان موتور تمدید شد.

۶. ارتباط این مجموعه در جریان تحریم‌هایی که علیه ایران صورت گرفت با شرکت هیوندای قطع شد. در سال 1395 اعلام شد که شرکت هیوندای تمایل به همکاری با ایران دارد، اما از چگونگی روابط این دو مجموعه تاکنون اطلاعاتی منتشر نشد.

مرتبط با : آسان موتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز