عملکرد خشکشویی تر و تمیز در روزهای پایانی سال 1400

ژیوار

در دنیای امروز، با توجه به مشغله‌های فراوان، ترافیک‌های سنگین و هزینه‌های بسیار بالای رفت و آمد، استفاده از خدمات آنلاین به جای مراجعه حضوری بسیار مورد توجه واقع شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از خدمات آنلاین، به ویژه در روزهای نزدیک به عید بسیار مورد استقبال قرار گرفته و خدمات خشکشویی‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ کاماپرس به این بهانه به گفتگوی کوتاهی با مهرناز حسین خانلو، مدیر عامل مجموعه تر و تمیز پرداخته است.

فعالیت‌های مجموعه تر و تمیز

بنابر گفته‌های مهرناز حسین خانلو، مجموعه تر و تمیز از سال 1398 فعالیت خود را با بهره‌گیری از اپلیکیشن تر و تمیز و وبسایت این مجموعه به شکل آنلاین آغاز کرد. حسین خانلو در ارتباط با خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل خشکشویی، آبشویی، تعمیرات لباس،کیف و کفش و مبل‌شویی عنوان کرد که به شکل آنلاین و با سرویس حمل و نقل به کلیه نقاط تهران صورت می‌گیرد. حسین خانلو همچنین به انجام فعالیت‌های مذکور بدون واسطه و تحت نظارت مستقیم مدیریت و کارگاهی مجموعه تر و تمیز اشاره کرد.

دریان سفر امید

خدمات ویژه و خدمات نوروزی مجموعه تر و تمیز

حسین خانلو در ارتباط با خدمات نوروزی مجموعه تر و تمیز به سرویس حمل و نقل و ارائه خدمات در روزهای تعطیل عید و تخفیف 30 درصدی کلیه خدمات خشکشویی در ایام نوروز اشاره کرد.

او همچنین با اشاره به خدمات ویژه این مجموعه برای مشتریان، از جمله تخفیف 25 درصدی برای اولین ثبت سفارش گفت: تخفیف ویژه برای معرفی مجموعه به دوستان و آشنایان برای هر دوطرف و تخفیف‌های ابتدای هر فصل تر و تمیز که در وبسایت و اینستاگرام تر و تمیز اعلام می‌شود.

همچنین این مجموعه در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تولید پلاستیک، برای مشتریانی که چوب‌رختی‌ها و کاورهای همراه لباس را به مجموعه برگردانند، تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته که بسیار مورد استقبال واقع شده است.

مدیر عامل مجموعه تر و تمیز در نهایت به ارائه یک پکیج ویژه از سوی مجموعه تر و تمیز اشاره کرد که هر یک از مشتریان با خرید این پکیج می‌تواند از تخفیف‌های بیش از 50 درصد در یک ماه استفاده کند.

فصل شلوغ صنف خشکشویی‌ها و افزایش تعرفه‌ها

مهرناز حسین خانلو همچنین در ادامه به افزایش مشتریان از ابتدای دی ماه که شروع فصل خانه تکانی است تا روزهای نزدیک به عید اشاره کرد و در ارتباط با افزایش تعرفه‌ها بیان داشت: تعرفه سال جدید تا کنون از سوی اتحادیه اعلام نشده و مجموعه تر و تمیز تا پایان فروردین با تعرفه سال 1400 و بدون افزایش قیمت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مهرناز حسین خانلو در ادامه ضمن اشاره به این‌که با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از مردم در استفاده از خدماتی چون خشکشویی‌ها تردید دارند و این موجب کم شدن تعداد مشتریان خواهد شد، افزود: تر و تمیز به مشتریان خود این وعده را می‌دهد که با دغدغه سلامت جامعه از همان شروع فعالیت خود ضدعفونی کردن وسایل، سفارش‌های مشتریان و کاورها و بسته بندی‌ها را در برنامه کار خود داشته و تمامی رانندگان این مجموعه به ماسک و دستکش مجهز هستند.

تر و تمیز و استقبال مردم از خشکشویی آنلاین

مدیرعامل مجموعه تر و تمیز با اشاره به این‌که فعالیت مجموعه تر و تمیز کاملا آنلاین بوده و مراجعه به شکل حضوری در برنامه خود ندارند، در ارتباط با استقبال مردم از خدمات خشکشویی‌های آنلاین، اظهار داشت که در این زمینه همچنان نیاز به اطلاع رسانی، تبلیغات و ایجاد آگاهی است که این امر علاوه بر فعالیت‌های تبلیغی خود خشکشویی‌ها، مستلزم فرهنگ‌سازی در جامعه است.

حسین خانلو در پایان، در ارتباط با برنامه‌های آینده این مجموعه به تلاش برای گسترش دامنه خدمات، ارتقا کیفیت خدمات و تعامل بیشتر با مشتریان اشاره کرد.

مرتبط با : تروتمیز
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز