جزئیات دریافت 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه بانک سپه + مبلغ اقساط

بانک سپه به افرادی که دارای معرفی نامه بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد امام خمینی باشند تا سقف 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه خود اشتغالی می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این وام خوداشتغالی نیازمند داشتن حساب قرض الحسنه است. یعنی متقاضی یا باید در یکی از شعب بانک سپه، سپرده قرض الحسنه داشته باشد یا آن را افتتاح کند. اما متقاضیان این وام باید ضامن رسمی و سند ملکی هم داشته باشند. اگر متقاضیان خواهان 20 میلیون تومان وام قرض الحسنه خود اشتغالی باشند، داشتن ضامن کافی است. برای وام 50 میلیون تومانی خوداشتغالی هم باید دو ضامن معتبر به بانک ارائه شود. اما افرادی که خواهان 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه خوداشتغالی هستند، باید علاوه بر ارائه ضامن‌های معتبر، سند ملکی هم داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این وام قرض الحسنه است و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. تنها این تسهیلات کارمزد 4 درصدی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 84 ماه اعلام شده است.

شرایط 100 میلیون تومان وام خوداشتغالی بانک سپه

طبق قوانین بانکی، متقاضیان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند. در صورتی که بازپرداخت تسهیلات به تعویق بیفتاد، نرخ وجه التزام 12 درصد است. براساس اعلام بانک سپه، افراد خواهان این تسهیلات باید حداقل یک میلیون تومان موجودی در حساب سپرده خود داشته باشند. ضمنا این وام مسدودی سپرده ندارد و وام گیرندگان می‌توانند در طول بازپرداخت اقساط، از حساب خود استفاده کنند.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببینید:

در صورتی که فردی معرفی نامه یکی از نهادهای مذکور را داشته باشد و بانک هم حداکثر مبلغ وام خود اشتغالی را با نرخ کارمزد مشخص شده و تعیین مدت زمان بازپرداخت 84 ماهه به ایشان بپردازد، میزان اقساط این تسهیلات برای وی به صورت ماهیانه، یک میلیون و 190 هزار و 476 تومان خواهد بود.

مرتبط با : بانک سپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “جزئیات دریافت 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه بانک سپه + مبلغ اقساط

  1. مجید گفته:

    خدای با ۱۰۰ تومن چی میشه خرید .من سی ان سی کارم .فقط دستگاه معمولیش ۴۰۰ ملیونه باقی دمو دستگاهش هیچ ۲۰۰ پول رهن میخواد .میشه بگید این چجور وام خود اشتغالیه

  2. عبداله درویشی گفته:

    چندروز پیش حساب قرض الحسنه بازکردم ویک میلیون درحساب گذاشتم وپریروز رفتم بانک که مدارک خواسته شده را بدهم رئیس بانک ودایره تسهیلات گفتند که فعلا بخشنامه نیامده است سوال من اینست که اگربخشنامه وام صد میلیونی نیامده است پس چرا به من گفتید که حساب قرض الحسنه بازکنم ؟ آیا این سرزمین صاحب الزمان هستش که درآن رئیس یک بانک دروغ میگوید؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز