مسافران ترکیه بخوانند / اطلاعات کامل مرکز خریدی ارزان و باکیفیت در استانبول

ژیوار

در سال‌های اخیر، استانبول به یکی از مراکز اصلی تفریح و گردشگری ایرانیان تبدیل شده است. همچنین از لحاظ خرید انواع محصولات مارک و برند هم بسیار مورد توجه مسافران ایرانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تفریح و گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون بسیاری از ایرانی‌ها با کاهش نرخ لیر به کشور ترکیه سفر می‌کنند و برای خرید پوشاک و لوازم مختلف به مرکز خرید بزرگ و معروف این کشور سر می‌زنند. از آنجایی که کشور ترکیه مراکز خرید مختلف با سبک‌های متنوعی دارد، شناخت تک به تک آن‌ها زمان بر است. در این گزارش سعی شده تا یکی از مراکز خرید ارزان ترکیه که محصولات باکیفیتی دارد به مسافران این کشور معرفی شود؛

در زمینه سفر و گردشگری بخوانید:

از فروم استانبول چه می دانید؟

فروم استانبول به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ترکیه شناخته می‌شود. اگر فردی به قصد خرید به استانبول برود، قاعدتا مرکز خرید فروم استانبول یکی از انتخاب‌های وی خواهد بود. این مرکز خرید یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای مسافران و حتی شهروندان خود ترکیه است. این مرکز خرید در منطقه بایرام پاشا، محله کجاتپه، خیابان پاشا قرار دارد. در این مجموعه سینما، فودکورت و شهربازی هم وجود دارد.

دریان سفر امید

برندهای مختلفی پوشاک مثل ال سی وایکیکی، زارا، اچ اند ام، کوتون، ماوی، برشکا، پول اند بیر و… در این مرکز خرید حضور دارند و افراد به راحتی می‌توانند از بین برند محبوب خود خریدشان را انجام دهند. حتی گردشگران و مردم برای خرید لوازم منزل و جواهر و زیورآلات، وسایل کودکان و … هم به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند. لازم به ذکر است که در این مرکز آکواریوم و تونل دریایی سی لایف وجود دارد که مورد توجه بسیاری از مسافران قرار دارد.

این مجموعه از لحاظ آنتن دهی موبایل، سرعت اینترنت و دسترسی یکی از مراکز خرید بسیار مناسب ترکیه محسوب می‌شود.

مسیرهایی که به مرکز خرید فروم ختم می‌شوند

اگر فردی قصد رفتن به مرکز خرید فروم را داشته باشد بهتر است که مسیرهای ارتباطی را بشناسد تا با کمترین هزینه یک خرید باکیفیت و ارزان هم انجام دهد. مشتریان از طریق ایستگاه مترو کوکاتپه ام 1 بی و ام 1 آ امکان دسترسی به این مرکز خرید را دارند. اما افرادی قصد رفتن به فروم از طریق مترو را دارند باید 300 متر پیاده روی کنند. اگر هم شخصی می‌خواهد از ایستگاه اتوبوس استفاده کند، باید خطی را انتخاب کند که به ایستگاه کارتال تپه ختم شود. همچنین افراد با استفاده از تاکسی‌های استانبول هم امکان رفتن به مرکز خرید فروم را دارند. قاعدتا هزینه تاکسی از اتوبوس بیشتر خواهد بود. آغاز به کار این مرکز خرید از ساعت 10 صبح اعلام شده است.

از آنجایی که این مرکز خرید در حوالی میدان تکسیم است، افراد به راحتی امکان بازدید از دیگر جاذبه‌های دیدنی این منطقه را هم خواهند داشت.

مرتبط با : مرکز خرید فروم
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز