یارانه نقدی اردیبهشت کی واریز می‌شود؟

ژیوار

بنابر اعلام دولت، یارانه اردیبهشت‌ماه ساعت 24 شنبه (امشب) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، دومین مرحله از یارانه 45 هزار و 500 تومانی به ازای هر نفر در سال 99، امشب ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز خوهد شد.

گفتنی است؛ بحث پرداخت یارانه نقدی و مبلغ آن با یارانه معیشتی ارتباطی ندارد و هرکدام در زمان مربوط به خود پرداخت می‌شوند

دریان سفر امید

دولت در سال 98 چقدر یارانه پرداخت کرد؟

در سال 98، بیش از ۴۳ هزار میلیارد تومان بعنوان یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومان‌ی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. همچنین، طبق آمارهای ارائه شده از سوی دولت، مبلغ ۲۷۰۰ میلیارد تومان به صورت ماهانه در قالب حمایت معیشتی به حساب خانوارهای ایرانی واریز شده است.

اعدادی که جای تامل دارد!

با یک جمع و تفریق ساده می‌توان دریافت که دولت در سال 98 چیزی در حدود 54 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی و معیشتی به ایرانیان پرداخت کرده است. این در حالیست که بودجه عمرانی کشور 60 هزار میلیارد تومان بوده و به عقیده بسیاری از کارشناسان اقتصادی، هزینه‌کرد رقم یارانه‌های پرداختی در دیگر پروژه‌های تولیدی و اقتصادی می‌تواند چندین برابر برای مردم منفعت به همراه داشته باشد.

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “یارانه نقدی اردیبهشت کی واریز می‌شود؟

  1. هاشم گفته:

    از ملا نصرالدین پرسیدند چند سال داری ؟ جواب داد بیست سال . بعد از گذشت ده سال مجددا از او پرسیدند چند سال داری ؟ گفت بیست سال . طرف به او گفت که ده سال پیش گفتی بیست سال داری ؛ بعد گذشت ۱۰ سال هنوز میگی بیست سال . ملانصرالدین جواب داد که حرف مرد یکی است .
    حکایت یارانه هم این جوری شده ، قیمت پراید در اولین پرداخت یارانه حدود هفت میلیون بوده و الان که حدود ۸۵ میلیون تومن شده ، دولت محترم همون یارانه اولیه رو پرداخت میکنه ؛ پراید بیش از ده برابر شده و یارانه بدون تغییر ، خسته نباشید ، خدا قوت 🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز