تویوتا فورچونر 2022 ؛ یک شاسی بلند همه فن حریف (ویدیو)

تویوتا فورچونر همانند دیگر محصولات این کمپانی نام آشنای ژاپنی از اقبال خوبی در ایران برخوردار شد. اولین نسل این شاسی بلند در سال 2004 معرفی و نسخه جدید آن نیز در سال 2015 به روز رسانی شد. هم اکنون در جدیدترین به روز رسانی تویوتا فورچونر مدل 2022 نزدیک بهار امسال روانه بازار جهانی می شود. در این ویدیو با ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی این شاسی بلند همه فن حریف آشنا می شویم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خوردو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیشرانه تویوتا فورچونر 2022 یک موتور 4 سیلندر 2.8 لیتری مجهز به توربودیزل است که 201 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد. گفتنی است یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کار انتقال قدرت به چرخ ها را به خوبی انجام می دهد. جالب است بدانید مصرف سوخت این شاسی بلد در سیکل ترکیبی 7.6 لیتر برآورد شده است که در نوع خود کاملا بهینه است.

راز آسمان پایتخت

قیمت تویوتا فورچونر مدل 2022

ین شاسی بلند با توجه به تریم های مختلف در محدوده قیمتی 49 تا 62 هزار دلار در بازارهای جهانی به فروش خواهد رسید. به نظر شما این خودرو در صورت ورود به بازار ایران چقدر قیمت می خورد؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “تویوتا فورچونر 2022 ؛ یک شاسی بلند همه فن حریف (ویدیو)

  1. حمید گفته:

    سلام دوستان الانم در حقیقت این همه ماشین چینی واردات محصوب میشه حتی این همه پرشیا و ۲۰۶و غیره همشون وارداتی هستش. فقط نمیخوان ماشین خوب و درست با شفافیت قیمت وارد بشه مافیای خودرو

  2. حسین گفته:

    چرا ایران که از نظره خودرو سازی از همین کشورها که الان دارن بهترین خودرو تولید میکنند عقب مانده چه دلیلی دارد

  3. حامد گفته:

    باز این تویوتا اومد از روی سایپا و ایرانخودرو کپی کرد ما باید از اینا شکایت کنیم همش طرحهای ما رو میدزدن سکوت تا کی مرگ بر تویوتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز