تهران بارانی می‌شود

ژیوار

هوای پایتخت در هفته جدید بارانی خواهد بود. بنابه اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از دومین روز هفته سامانه بارشی به تهران وارد می‌شود و بارش پراکنده باران در پایتخت آغاز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهند که در سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران با پایداری و سکون نسبی جو، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد، همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
از عصر یکشنبه، با نفوذ تدریجی سامانه بارشی، به تدریج افزایش ابر و از یکشنبه شب تا صبح سه‌شنبه در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و در بخش‌های شمالی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و در روز سه‌شنبه یعنی دوم آذرماه در پاره‌ای از نقاط با وزش باد شدید همراه می‌باشد.
همچنین طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار می‌باشد. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه پردیس با بیشینه دمای ۴ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

دریان سفر امید

آسمان تهران فردا (شنبه) صاف و غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۳۰ آبان) صاف و غبارآلود و تا قسمتی ابری با حداقل دمای پنج و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز