پیش‌فروش پژو 207 با 86 میلیون تومان

ژیوار

پژو 207 که در پیش‌فروش‌های اخیر ایران خودرو محبوبترین خودرو بوده، یکبار دیگر به متقاضیان پیشنهاد شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خوردو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت ایران خودرو از روز گذشته پیش‌فروش شش محصول خود را تحت عنوان «مشارکت در تولید» آغاز کرد. خودروهایی که در این طرح پیش‌فروش می‌شوند حداقل 15 ماه بعد، یعنی بهمن 1401 به برندگان تحویل می‌شوند. مروری بر پیش‌فروش‌های اخیر شرکت ایران‌خودرو نشان می‌دهد که این خودروساز با هدف جذب سرمایه اقدام به عرضه خودروهایی می‌کند که قرار است در سال آتی تولید کند. ایران‌خودرو، سه هفته پیش محصولاتی را پیش فروش کرد که قرار است در آذر و دی 1401 تولید کند. اکنون نیز این شرکت اقدام به پیش فروش محصولاتی کرده که در بهمن و اسفند سال آینده تولید می‌شوند.

یکی از خودروهایی که پس از حذف پژو 206 بیش از سایرین مورد توجه خریداران قرار گرفته، پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای است. امکان ثبت‌نام برای پیش‌خرید این خودرو در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، قرمز، خاکستری، آبی کاسپین با قیمت 86 میلیون و 505 هزار تومان تا فردا وجود دارد. علاوه بر پژو 207، خودروهای دناپلاس توربوشارژ، دناپلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته،‌ تارا دستی، رانا پلاس و سورن پلاس نیز در معرض انتخاب مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

دریان سفر امید

ویژگی خاص این مرحله پیش‌فروش محصولات ایران خودرو این است که سند خودروهای واگذار شده در این طرح در رهن شرکت نخواهد بود و مبالغ پیش‌پرداخت نیز کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو است.

شرایط شرکت در پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو

انتخاب شدگان درطرح های پیشین که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت‌نام اقدام کنند.
قرعه‌کشی این طرح برای تعیین منتخبان نهایی یک روز پس پایان مهلت ثبت‌نام (یکشنبه ۳۰ آبان ماه) در حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهند شد. پس از آن، منتخبان این طرح ظرف مدت سه روز فرصت دارند که پیش پرداخت علی‌الحساب مبلغ خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو واریز کنند تا ثبت‌نام آن‌ها نهایی شود. بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه پیش پرداخت ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. لازم به ذکر است که پیش از برگزاری فرآیند قرعه‌کشی، متقاضی هیچگونه واریز وجهی نخواهد داشت.

مهم ترین خبرهای خودرویی را بخوانید:

موعد تحویل خودروها بهمن و اسفند سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده و سود مشارکت درنظر گرفته‌ شده نیز بر اساس موعد تحویل از شش و ۶.۵ درصد متفاوت خواهد بود و سود انصراف نیز سه و ۳.۵ درصد در نظر گرفته شده است. این درحالیست که در مرحله قبلی این طرح که موعد تحویل خودروها آذر و دی ماه سال ۱۴۰۱ است، سود مشارکت درنظر گرفته‌ شده براساس موعد تحویل، شش و هفت درصد و سود انصراف نیز سه و چهار درصد در نظر گرفته شده بود.
همچون روال همه طرح‌های فروش اعم از پیش‌فروش یکساله و فروش فوق‌العاده، محدودیت‌هایی همچون اختصاص هر دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن، ارائه گواهی‌نامه رانندگی، فاصله دست کم ۴۸ ماهه از آخرین ثبت‌نام یا تحویل خودرو از ایران‌خودرو یا سایپا، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث، مطابقت شماره تلفن همراه و شماره حساب معرفی شده با نام فرد متقاضی، عدم امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو، در نظر گرفته شده است.

علاوه‌براین، افراد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو امکان ثبت‌نام نخواهند داشت. ابطال گارانتی خودرو نیز در صورت عدم مراجعه برای دریافت سرویس اولیه پس از گذشت پنج ماه از تحویل خودرو، نیز شرط دیگر مشارکت در این طرح است.
انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پیش‌فروش پژو 207 با 86 میلیون تومان

  1. علی گفته:

    اگه ماشین میگید ۸۶ملیون حیف پیش پرداخت داد

    هزارتومن ارزش نداره
    کجای این ماشین ساخت ایران و ایرانی هستش
    موتور مال ۵۰سال پیش ابشن گزاشتن کاری نداره

    اگه موتور پلمپ باشه شاید کار کنه
    ولی مدیران شرکت ماشین سازی میگن
    فلا قطه ما میتونیم بزنیم
    میان میزنن بعد میفهمن ک چه اشتبای کردن

    شما یه ماشین ایرانی به ملت معرفی کنید
    از صفر تا صدو ایران ساخته باشه
    بخدا فقط پول بگیرید
    یعنی تو این ملکت یکی نیست بگه این چه وسیله نقلیه هستش به ملت تحویل میدید

    کافی یک بار ماشین بره تعمیرگاه
    دیگه بدبختی پشت هم میاد

    من حاضرم ثابت کنم

    یه موتور به نام ef7وارد کردن هیچ تعمیرگاهی حاضر نیست دست بزنه

    و خدا نکنه دست بزنه دیگه ماشین ماشین نمیشه

  2. Babak گفته:

    حق ما همینه که تولیدات بی کیفیت داخلی روبه چندبرابر ارزش واقعیش خریداری کنیم اونم با منت وبدبختی چرا که هنوز ملت ایران متوجه نشدن حق گرفتنی متاسفم که تواین دوره ازتاریخ دارم زندگی میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز