15 ایستگاه شارژ خودروی برقی در نمایشگاه اکسپو راه‌اندازی شد

ژیوار

اداره آب و برق دبی (دِوا) 15 ایستگاه شارژر سبز خودروهای برقی را در غرفه‌های نمایشگاه اکسپو 2020 دبی نصب کرده است؛ فرصت، پایداری و تحرک، سه اصل اساسی برای ارائه خدمات در این حوزه هستند.

به گزارش کاماپرس، شارژرهای سبز در اختیار خودروهای برقی بازدیدکنندگان در نمایشگاه گذاشته خواهد شد. اداره آب و برق دبی پنج شارژر سبز در هر غرفه نصب کرده است که برای شارژ همزمان 30 وسیله نقلیه برقی کارایی دارند. به علاوه، دو ایستگاه دیگر نیز در دفتر مرکزی نمایشگاه اکسپو در حال احداث است.

مطالب مهم و مرتبط:

سعید محمد آل طائر، مدیرعامل اداره آب و برق دبی، طی مصاحبه‌ای اذعان داشت که 17 ایستگاه شارژر سبز در نمایشگاه 2020 دبی به عنوان بخشی از اقدامات اداره آب و برق دبی قرار داده شده است. تحقق این امور، خواسته معاون رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر امارات متحده عربی و فرمانروای دبی است.

دریان سفر امید

او گفت: «اداره آب و برق دبی به عنوان شریک رسمی انرژی پایدار در نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی، 4.26 میلیارد دلار برای حمایت از زیرساخت‌های شبکه آب و برق نمایشگاه اختصاص داده است. در این طرح، از سیستم‌های هوشمند به صورت اختصاصی استفاده شده است. از طرفی، با استفاده از ظرفیت‌های پارک خورشیدی بن رشید آل مکتوم که بزرگترین پارک خورشیدی دنیا است، انرژی پاک برای اکسپو 2020 را تأمین خواهیم کرد.»

اداره آب و برق دبی بیش از 300 شارژر سبز در سراسر دبی نصب کرده است. دارندگان خودروهای برقی غیرتجاری ثبت‌نام‌ شده، تا 31 دسامبر 2021 می‌توانند به صورت رایگان از خدمات این شارژرهای سبز بهره ببرند.

پربازدیدترین ویدیوهای اکسپو 2020 را ببینید:

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز