قیمت سکه در کانال 12 میلیونی تثبیت شد

ژیوار

قیمت طلا در بازار داخلی افزایشی شده و در حال حاضر خود را به کانال یک میلیون و 200 هزار تومانی رسانده است. نرخ سکه امامی نیز به طور مداوم در حال پیشروی بوده و هم اکنون با قیمت 12 میلیون و 340 هزار تومانی مبادله می‌شود. به گفته فعالان بازار طلای داخلی، افزایش قیمتی طلا و سکه در پی سخنان جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، و رشد قابل توجه اونس، اتفاق افتاده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ طلا و سکه اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حالی که هفته گذشته، پیش بینی قیمت طلا در بازار داخلی دشوار به نظر می‌رسید، اما روز گذشته با سخنرانی جروم پاول، روند قیمتی این فلز گرانبها تا حدود زیادی مشخص شد. با این حال مسعود ضرابی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرج، معتقد است که هنوز نمی‌توان پیش بینی دقیقی برای قیمت طلای داخلی ارائه داد.

در خصوص تقاضا در بازار طلا، محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران، بیان کرده که بعد از تعطیلات و کم‌تر شدن محدودیت کرونایی در هفته گذشته، تقاضا برای سکه کاهش زیادی پیدا کرد. به همین دلیل با افزایش قیمت دلار بازار داخلی، طلا و سکه چندان دچار صعود قیمتی نشدند!

با همه این تفاسیر، اکنون قیمت طلا و سکه داخلی از روند بازار جهانی تبعیت کرده و در حال پیشروی و رسیدن به محدوده‌های جدید قیمتی است.

دریان سفر امید

تقاضا برای طلای آب شده هم کاهشی شد!

اخبار منتشر شده بیانگر این است که تقاضا برای خرید طلای آب شده هم در یک هفته اخیر کاهشی شد. لازم به ذکر است که خرید این نوع طلا در کشور ما غیرقانونی است و به دلیل عدم نظارت اتحادیه‌های صنفی مرتبط، ممکن است دردسرهای زیادی برای متقاضیانش ایجاد کند.

تا پیش از این و در ماه‌های قبل، خرید طلای آب شده، به علت عدم پرداخت پول اجرت ساخت و مالیات بر ارزش افزوده، متقاضیان بسیاری را به خود جلب کرده بود.

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز