گران‌ترین زن بازیگر جهان راز بیکاری طولانی خود را فاش کرد

زن بازیگر مشهور هالیوودی که مدتها عنوان گران قیمت ترین بازیگر جهان را از آن خود کرده بود، از علت بازی نکردن خود در فیلم ها پرده برداشت.

به گزارش کاماپرس، کامرون دیاز بازیگر گران قیمت هالیوودی که با دستمزد 50 میلیون دلار – با دلار آزاد 26 هزار تومانی معادل یک تریلیارد و 300 میلیارد تومان! – برای صدا پیشه گی در انیمشین شرک 4 رکورد گران قیمت ترین بازیگر زن جهان را در اختیار داشت، راز بیکاری طولانی خود را فاش کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازیگران و چهره های مشهور ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

روزنامه هفت صبح عکس صفحه آخر روزنامه مورخ یکشنبه 24 مردادماه خود را به این بازیگر اختصاص داده و نوشته است؛ کامرون دیاز در توضیح تصمیم خود برای فاصله گرفتن از بازیگری گفت که حرفه سینمایی اش باعث شده بود تا توانایی مدیریت سایر بخش‌های زندگی خود را نداشته باشد.

راز آسمان پایتخت

این بازیگر ۴۸ ساله با فیلم‌ «ماسک» در کنار جیم کری بازیگر کمدی سرشناس و تحسین شده آمریکایی خوش درخشید و در ادامه نیز با فیلم های «چیزی خاص راجع به مری»، « فرشته های چارلی » ،» و «فصل تعطیات » جایگاه خود را در سینمای جهان تثبیت کرد. آخرین فیلم او اقتباس از تئاتر موزیکال «آنی» بود که در سال ۲۰۱۴ او در آن نقش دوشیزه هنیگان را بازی کرد.

اخبار پربازدید را بخوانید:

دیاز در مورد بیکاری طولانی مدت خود گفت: وقتی به زندگی‌ام نگاه می‌کردم می‌دیدم که به بسیاری از بخش‌های زندگی ام نمی رسم و مدیریتشان نمی کنم و اصلا نمی توانم هم مدیریتشان کنم چون همه چیز بسیار بزرگ شده بود. این بازیگر هالیوودی گفت: در حدود ۴۰ سالگی خود به این نتیجه رسیده است و این فرصتی شده برای بازبینی تمام جنبه های زندگی‌اش.

خانم دیاز که با بنجی مدن ستاره گروه موسیقی گود شارلوت ازدواج کرده است و در دسامبر ۲۰۱۹ دختری به نام ردیکس به دنیا آورده است، می گوید: در این مدت با همسرم آشنا شدم، خانواده‌ای آغاز کردیم؛ تمام آن چیزهایی که پیش از آن وقتش را نداشتم. نه تنها وقتش را نداشتم که هرگز فرصت گرفتن تصمیمات اینچنینی را نداشتم؛ تصمیمی که در آن مقطع برای من تصمیم درستی بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز