دلالان قیمت دلار را به بالای ۲۵ هزار تومان می‌کشند؟

ژیوار

نرخ دلار بار دیگر وارد کانال 25 هزار تومانی شده و تا ساعت 14 به قیمت 25 هزار و 119 تومان رسید. قیمت دلار نسبت به دیروز 147 تومان بالا رفت. اما نرخ یورو در مقایسه با چهاردهم تیرماه بدون تغییر بوده و در واقع همان 29 هزار و 584 تومان بود.

به گزارش کاماپرس، قیمت پوند نسبت به روز گذشته 216 تومان افزایش پیدا کرده و به سطح قیمتی 35 هزار و 249 تومانی رسید. نرخ درهم امارات و لیر ترکیه هم به ترتیب 6 هزار و 844 و 2 هزار و 900 تومان اعلام شد.

برجام همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و زمان برگزاری دور هفتم مذاکرات اعلام نشده است. با این حال اخبار غیر رسمی خبر احتمال به پایان رسیدن مذاکرات را می‌دهند. اما از آنجا که این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده و کماکان برخی مسئولان به آینده این موضوع خوشبین هستند، بنابراین هنوز امیدواری نسبت به توافق وجود دارد.

دریان سفر امید

این وضعیت بلاتکلیف در کنار انتشار اخبار منفی پیرامون برجام، باعث شد طی هفته گذشته انتظارات تورمی و حجم خرید‌ها افزایش پیدا کند. در نتیجه قیمت دلار از کانال ۲۴ هزار تومان عبور کرده و به سطح 25 هزار تومانی رسید. در حال حاضر دلار تحت تاثیر تحرکات معامله‌گران به شرایط حساسی نزدیک شده و به سطح قیمتی بالاتری سوق پیدا کرده است.

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز