سقوط سکه به کانال 9 میلیون در روز گرانی طلا

ژیوار

نرخ دلار امروز پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه 1400 نیز به روند نزولی خود ادامه داد اما کاهش قیمت ارز در بازار غیررسمی بسیار خزنده بود در مقابل امروز با وجود گران شدن طلای 18 عیار ، سکه یک کانال از دست داد.

به گزارش کاماپرس، امروز در بازارها طلا، سکه و ارز می شد آشفتگی و بلاتکلیفی معامله گران را به خوبی از وضعیت قیمت ها حس کرد. شرایط کنونی شاید حتی برای نوسان گیران حرفه ای این سه بازار هم گیج کننده باشد چرا که یک خبر کوتاه از وین می تواند نبض بازارها را به شدت افزایش دهند یا به شماره اندازد.

در چنین شرایطی معامله گران سکه ریسک بیشتری در نگهداری دارایی خود حس کردند و با عرضه های خود موجب شدند سکه امروز یک کانال عقب نشینی کند. طی روزهای قبل نیز محمد کشتی آرای رئیس صنف طلا و جواهر از کاهش حباب سکه سخن گفته بود.

در مقابل طلا امروز با یک چرخش قیمت در مسیر گرانی حرکت کرد.

دنیای اقتصاد در گزارش بازار خود آورده است که قیمت سکه امامی به 9,990,000 (نه میلیون و نهصد و نود هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۱ درصدی داشته است اما قیمت طلا بالا رفته و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۹۹۶,۶۰۰ (نهصد و نود و شش هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۴ درصدی داشته است.

دریان سفر امید

شاید حرکت معکوس طلاو سکه را بتوان به روند افزایشی قیمت اونس نسبت داد چرا که امروز هر اونس طلا، به ۱,۷۸۳ (یک هزار و هفتصد و هشتاد و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۱ درصدی داشته است.

نرخ دلار هم در بازار آزاد، امروز به ۲۳,۶۳۰ (بیست و سه هزار و ششصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

اخبار مهم و پربازدید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان