جنیفر لوپز و آلکس رودریگز آشتی کردند؟

ژیوار

با وجود آن که مدتی است رابطه بین جنیفر لوپز خواننده، مدل و بازیگر مشهور هالیوودی و آلکس رودریگز مدل سرشناس تیره‌ و تار شده  و حتی آنها رسما اعلام جدایی کردند اما حضور آنها در یک قرار شام خبرساز شده است.

به گزارش کاماپرس، جنیفر لوپز دقیقه به دقیقه توسط رسانه ها و خبرنگاران و عکاسان پاپاراتزی تعقیب می شود و هر حرکتی انجام دهد خبرساز است. بالاخره شهرت و محبوبیت این دردسرها را هم دارد و البته تا جایی که ما درک می کنیم جی لو از این دردسرها به هیچ وجه گریزان نیست و چه بسا از این که همیشه در کانون توجه رسانه ها باشد، نفع و لذت هم می برد.

حالا در آخرین خبر و بعد از جدایی پرحاشیه و پرسر و صدای جیلو از آلکس برخی رسانه ها از دیدار جنیفر و نامزد سابقش الکس رودیگز در یک قرار شام شبانه خبر داده اند.

روزنامه هفت صبح از قول نشریه Page Six نوشته است این دو نفر که اوایل ماه جدایی  خود را به طور رسمی اعلام کردند،در یک قرار شام دوستانه در هتل لاکچری Bel-Air در لس آنجلس دیده شده  اند.

این هتل جایی است  که این زوج برای اولین بار در سال 2017 با هم قرار گذاشته بودند. البته برخی منابع نیز این دیدار را به معنی آشتی این دو نفر ندانسته و آن را دیداری معمولی به شمار آورده اند. به گفته یک منبع نزدیک، با وجود جدایی هنوز هم عشق و احترام بین آنها وجود دارد.

دریان سفر امید

اخبار مهم امروز را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار جذاب روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز