سقوط شدید ارزش بیت کوین ، پایان راه نزدیک است؟

ژیوار

بیت کوین که تا چند روز پیش تا فتح قله ۶۰ هزار دلاری هم پیش رفت، روز گذشته ریزش شدیدی به نام خود ثبت کرد.

به گزارش کاماپرس، ارزش بیت کوین در حالا حاضر حدود ۴۸ هزار و ۵۹۶ دلار است، یعنی حدود ۵/۸ درصد کاهش داشته است. کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال در جهان معتقدند پایان بیتکوین اجتناب ناپذیر است و نگرانی های محیط زیستی و قانون گذاری های دولتی سرنوشت حتمی بیتکوین را رقم می زنند.

با این اوصاف بلومبرگ این سقوط قیمت بیت کوین را به پیشنهاد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره دو برابر کردن مالیات بر افزایش سرمایه برای ثروتمندان ربط می دهد و اعلام می کند احتمال سقوط بیشتر ارزش این ارز مجازی وجود دارد.

بیت کوین در بین رمز ارزهای بهترین عملکرد را در سال‌های اخیر به نام خود ثبت کرده است و هر کس در سال گذشته بیت کوین خریداری کرده حالا 575 درصد سود کرده است.

این رقم برای سرمایه‌گذارانی که در آوریل 2019 خرید کرده‌اند، 800 درصد است. اما سرمایه‌گذاران بیت کوین در آمریکا که از افزایش 70 درصدی ارزش این ارز مجازی در سال جاری میلادی سود برده‌اند، حالا اگر سرمایه ارز مجازی خود را پس از بیش از یک سال مالکیت بفروشند، با مالیات بر افزایش سرمایه خود مواجه هستند.

دریان سفر امید

صعود اتریوم در روز سقوط بیت کوین

اما برعکس بیت کوین که روزهای خوبی پشت سر نمی گذارد ، شمار سرمایه گذاران عمده در اتریوم افزایش قابل توجهی داشته است تا جایی که اکنون تعداد نهنگ های اتریوم که ۱۰ هزار عدد اتریوم یا بیشتر از این رمزارز در اختیار دارند، به رکورد تاریخی تازه ای رسیده است.

قیمت اتریوم در حال حاضر حدود ۲۴ هزار دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳/۰۲ درصد گران تر شده است. این ارز دیجیتال که به گفته کارشناسان اقتصادی می تواند به بیت کوین برسد در هفته گذشته حدود ۴/۸۲ درصد افزایش قیمت داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز