نکاتی درباره شرکت مهندسی تذرو افزار بدانید

ژیوار

شرکت مهندسی تذرو افزار- سهامی خاص- سال 1376 در حوزه تولید و راه اندازی راهکارهای فناوری اطلاعات ایجاد شد و تاکنون محصولات، راهکارها و خدمات خود را به بیش از 2 هزار مشتری منحصر به فرد خود ارائه کرده است.

تلاش در جهت دستیابی به بازارهای نرم افزاری خارج از کشور، کمک به خودکفایی هر چه بیشتر کشور در زمینه‌های مختلف فعالیت کشور، انطباق سامانه‌های طراحی شده با استانداردها و چارچوب‌های متداول بین المللی و … از اهداف این مجموعه هستند.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این مجموعه را مطرح می‌کند که آگاهی از این مطالب برای علاقمندان به این حوزه موثر است؛

1. شرکت مهندسی تذرو افزار- سهامی خاص- در حال حاضر با مدیریت علیرضا قصاعی در حوزه کامپیوتر، مخابرات و الکترونیک فعالیت می‌کند.

2. محصولات این مجموعه شامل مراکز تماس، سیستم‌های کامپیوتر تلفنی، شارژینگ مراکز تلفن، سیستم ثبت حوادث و اتفاقات مراکز 121 شرکت‌های توزیع نیروی برق، نرم افزار بازدید سرویس و نگهداری مبتنی بر جی.آی.اس- سیستم الکترونیک برای کسب اطلاعات جغرافیایی- و … است.

دریان سفر امید

3. این شرکت در خصوص صنعت‌های بانکداری، پرداخت- پی.اس.پی-، بیمه، خودرو سازی و برق راهکارهایی را ارائه می‌دهد.

4. شرکت تذرو افزار بیش از 500 سیستم فرآیند محور مبتنی بر بی.پی.ام.اس- سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار- را در صنعت بانکداری، صنعت پرداخت- پی.اس.پی، شرکت‌های پشتیبان بانکی، صنعت بیمه، خودروسازی و صنعت برق و سازمان‌های دولتی پیاده سازی کرد.

5. این شرکت بیش از 100 مرکز تماس پرظرفیت در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف راه اندازی و بیش از 60 هزار پورت مخابراتی سیستم‌های ضبط مکالمات حرفه‌ای را در سراسر کشور تجهیز کرده است.

6. بانک تجارت، سازمان امور دانشجویان، شرکت افرانت، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، بیمارستان ابن سینا، بانک گردشگری، سازمان منطقه آزاد ماکو، بیمه سرمد، راه آهن ایران و… به عنوان مشتریان این مجموعه معرفی شدند.

7. عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، عضویت در سندیکای صنعت مخابرات ایران، گواهینامه تایید فنی نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار- بی.پی.ام- از شورای عالی انفورماتیک و… از گواهینامه‌هایی هستند که این مجموعه به دست آورده است.

8. این شرکت لوح سپاس‌های دومین نمایشگاه اطلاعات و تکنولوژی بانکداری، پنجمین نمایشگاه بانکداری اسلامی، هجدهمین همایش بانکداری اسلامی و … را در حوزه افتخارات خود دارد.

9. شرکت تذرو افزار در شش ماهه اخیر با شرکت نفت و گار پارس قرارداد همکاری منعقد کرد که این قرارداد در زمینه نصب چهار مجموعه سیستم‌های ضبط مکالمات حرفه‌ای- اچ.سی.ال.اس. 3000- بود.

10. این مجموعه در سال جاری سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان را در شرکت بیمه البرز طراحی، پیاده سازی و مستقر کرد.

مرتبط با : تذرو افزار
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز