بهروز وثوقی پیش از مرگ چه آرزویی دارد؟

ژیوار

بهروز وثوقی بازیگر سرشناس سینمای قبل از انقلاب در یک مصاحبه اظهار کرد: آرزو دارم قبل از این که عمرم به پایان برسد به وطنم برگردم.

به گزارش کاماپرس، بهروز وثوقی را اسطوره سینمای ایران بدانیم یا یک بازیگر مستعد که با نقش‌آفرینی در فیلم های  – هم خوب و هم ضعیف – در سینمای نه چندان موجه قبل از انقلاب برای خود جایگاهی در تاریخ سینمای ایران دست و پا کرده، در این تردیدی نیست که او بخش مهمی از کارنامه سینمای ایران و بازی های او جای گرفته در حافظه و روان بسیاری از ایرانیان است.

این بازیگر مطرح مدتهاست از ایران مهاجرت کرده و موانعی برای بازگشت وی به کشور وجود دارد که خارج از بحث این نوشتار است.

اولین مقصد بهروز وثوقی در بازگشت به وطن کجاست؟

وی که اکنون دهه هفتاد زندگی را سپری می کند اخیرا در مصاحبه ای اظهار امیدواری کرده است که پیش از فرارسیدن زمان مرگ فرصت بازگشت به وطن برایش فراهم شود.

دریان سفر امید

بنا به اعلام دنیای اقتصاد وی در مصاحبه با مجله چلچراغ گفته است؛ من اگر بتوانم ایران بیایم و عمرم اینقدر باشد که بتوانم برگردم آنجا، اول می‌روم سر قبر مادرم. برای اینکه مادرم را خیلی دوست داشتم و متاسفانه وقتی من نبودم فوت کردند. بعد هم خانه آخری که من ازش آمدم بیرون در امیرآباد و در خیابان داوری است. اگر فرصتی باشد دلم می‌خواهد بروم آنجا و خاطرات گذشته خودم را زنده کنم.

بهروز وثوقی تصریح کرده است؛ من آرزو دارم به هرحال برگردم به وطن. حتی اگر شده در آخرین لحظات زندگی‌ام که من برگردم و آن مملکت را دوباره ببینم و آن مردم را دوباره لمس کنم. این بزرگ‌ترین آرزوی من است. بعد از آن دیگر راحت سرم را می‌گذارم زمین و می‌روم.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز