درباره شرکت مهندسی نرم افزار شقایق چه می‌دانید؟

شرکت مهندسی نرم افزار شقایق- سهامی خاص- سال 1382 با هدف ارائه خدمات نرم افزاری اشخاص حقیقی و حقوقی در تهران کار خود را شروع کرد و به عنوان یکی از شرکت‌های بانک ملت و هلدینگ بهسازان فردا مطرح شد. حوزه فعالیت این مجموعه تولید سامانه‌های بانکی و پرداخت الکترونیک، بانکداری اجتماعی، محصولات نرم افزاری سفارش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری است.

کاماپرس در ادامه 9 نکته از این مجموعه را ذکر می‌کند که برای فعالان حوزه بانکداری الکترونیک و خدمات نرم افزاری می‌تواند مفید باشد؛

1. شرکت مهندسی نر‌م افزار شقایق- سهامی خاص- در حال حاضر با مدیریت علی گلزاری و 218 نفر پرسنل در حال فعالیت است.

2. راهبری و پشتیبانی مرکز تماس، طراحی، راه اندازی، توسعه و پشتیبانی باشگاه مشتریان، راه اندازی و مدیریت شبکه شرکای تجاری و زیرساخت سهیم، پشتیبانی و توسعه بازار سامانه تدارکات الکترونیک دولت- ستاد-، اجرا و راهبری پروژه نماچک و… از محصولات و خدمات این مجموعه به شمار می‌رود.

3. این شرکت 9 سامانه، هزار و 218 مشتری و 2 میلیون و 605 هزار و 543 کاربر دارد. بانک ملت، گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا، شرکت بهسازان ملت و شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی از همکاران این مجموعه هستند.

راز آسمان پایتخت

4. شرکت‌های به پرداخت ملت، مجموعه مهندسی صنایع یاس ارغوانی و شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی نیز دیگر مجموعه‌های همکار شرکت شقایق محسوب می‌شوند.

5. کسب رتبه یک از شورای عالی انفورماتیک در حوزه خدمات پشتیبانی، بدست آوردن عنوان شرکت دانش بنیان و گواهینامه انطباق با استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات- آی.اس.ام.اس- و… از افتخارات این مجموعه است.

6. این شرکت تاکنون توانسته گواهینامه‌‌های استاندارد ایزو را در حوزه‌های سیستم مدیریت کیفیت، سیستم رسیدگی به شکایات، کنترل کیفیت، سیستم سنجش رضایت مشتری به دست آورد. همچنین این مجموعه گواهینامه سیستم نظام آراستگی محیط کار استاندارد و مجوز پرداخت یاری را نیز دارد.

7. وبلاگ این مجموعه درباره اداره بهتر کسب و کار، تکامل بانکداری، مسائل مربوط به هوش مصنوعی و … مطالب جدیدی ارائه داده است.

8. این شرکت در ششمین رویداد فناوری‌های مالی ایران- نمایشگاه تراکنش ایران- حضور داشت و در جریان این رویداد دستاوردها، محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشت.

9. کنسرسیوم مشترک شرکت شقایق در سال جاری، تفاهم نامه‌ای سه جانبه با بانک ملت و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در خصوص «سامانه پرداخت الکترونیک بهای حمل کالا» امضا کرد. بعلاوه امضا تفاهم نامه این مجموعه با «همراه اول» از دیگر اتفاقاتی بود که برای این شرکت در تیرماه امسال رقم خورد.

مرتبط با : مهندسی نرم افزار شقایق
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “درباره شرکت مهندسی نرم افزار شقایق چه می‌دانید؟

  1. حسین گفته:

    آیا شرکت نرم افزاری شقایق با شرکت ام وی قرار داد همکاری در زمینه ریجستر کردن کارت بانکی دارد؟

  2. حسین محسنی گفته:

    با سلام و عرض ادب
    در پاسخ به تیتر شما در باره ی ” از شرکت نرم افزاری مهندسی شقایق ”
    بنده فقط همین قدر این میدانم که این شرکت و به ویژه امور مالی آن متاسفانه متاسفانه از نظر عملکرد محاسبه پرداخت قرار داد فی ما بین بسیار ضعیف بود و با گذشت حدوداً چهار ماه از پایان کار بجای قدر دانی با برخوردهای بسیار زننده با مدیر پیمان و تیمی که طی سه ماه شبانه روز برای این شرکت محترم زحمت کشیدند و پروزه ای را اجرا نمودند از قرار خود به صورت عمدی سرباز می زنند، امید است بخشی از هزینه های تبلیغاتی و معرفی های کادب صرف آموزش ایشان گردد .همواره فکرم درگیر آن است که وقتی ایشان در کار خود مانده اند چگونه میخواهند برای صنعت بانکداری و…..رضایت مشتریان برای سایرین راهگشا باشند. زیرا ایشان در اولین گام که تکریم ارباب رجوع است خود مانده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز