۱۱ نکته که باید درباره کاشی تبریز بدانید

ژیوار

کاشی، قطعه سنگی مصنوعی در طول و عرض‌های مختلف و ضخامت چند میلی‌متر است که یک روی آن سطح شیشه‌ای و کاملا صاف و صیقلی دارد. این محصول که از جنس سفال و سرامیک ساخته می‌شود، در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد دارد.

در ادامه کاماپرس به ۱۱ نکته کلیدی درباره «کاشی تبریز» می‌پردازد که خواندن آن می‌تواند برای تولیدکنندگان کاشی و سرامیک و ساختمان‌سازان، مفید باشد؛

1. شرکت صنایع کاشی تبریز در شمال‌غرب ایران و در 24 کیلومتری شهر تبریز واقع شده است. این شرکت در زمینی به مساحت 200 هزار متر مربع در سال 1374 تاسیس شد. در حال حاضر، شرکت کاشی تبریز ظرفیت سالانه چهار میلیون متر مربع کاشی و پنج میلیون متر مربع کاشی کف را دارد.

2. این شرکت از سال 1395 تحقیق و بررسی خود را در پروژه طرح توسعه شروع کرد و از سال 1396 این طرح را به اجرا درآورد. طرح مذکور در سال 1398 به بهره‌برداری رسید و خطوط تولید آن راه‌اندازی شد.

3. شرکت صنایع کاشی تبریز توانسته است نشان‌های استاندارد ایزو رضایتمندی مشتری، رسیدگی به شکایات مشتری، سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت زیست‌محیطی، ایزو مدیریت سلامت شغلی و ایمنی، مطابق با الزامات اساسی دستورالعمل‌های اتحادیه اروپا و… را به دست آورد.

دریان سفر امید

4. تنوع محصولات شرکت صنایع کاشی تبریز بسیار زیاد است؛ مدل‌های آکوا، بی‌اند، دنور، لیریکا، مایا، مونت‌بلانک، سندیگو، نوبل، مدیسون، بریو، الیت، دیمورا، مانسون، لوگان، تراول و اسمایل فقط چند نمونه از آنهاست.

5. گروه صنعتی کاشی تبریز، به‌منظور بالا بردن کیفیت نصب محصولات خود، به همکاری با شرکت معتبر بین‌المللی کناف آلمان، برای تولید چسب کاشی و سرامیک در دو کد، با بسته‌بندی برند گروه صنعتی کاشی تبریز روی آورده است.

6. از جمله افتخارات این شرکت صنعتی می‌توان به کسب لوح اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، عنوان برند برتر سال، لوح سپاس هفتمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور و تندیس چهارمین همایش اعطای گواهینامه اشاره کرد.

۷. همچنین اخذ تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، انتخاب مدیرعامل کاشی تبریز به‌عنوان چهره ملی حوزه صنعت و کارآفرینی، جایزه نوبل کارآفرینی برند برتر، کسب سه عنوان برتری استانی و کشوری، جایزه برترین رهبر کسب‌و‌کار در خاورمیانه و شمال آفریقا و آسیا و کسب رتبه واحد نمونه کیفی استان آذربایجان شرقی از دیگر موفقیت‌های این مجموعه محسوب می‌شود.

۸. شرکت کاشی تبریز در نمایشگاه‌ بین‌المللی صنعت ساختمان مسکو 2018، نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان دوبی 2017 و نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ساختمان قزاقستان 2017 حضور داشته است.

۹. از جمله گواهینامه‌هایی که شرکت صنایع کاشی تبریز دریافت کرده، می‌توان به نسخه 2018 گواهینامه استاندارد راهنمای مشتری‌مداری و رسیدگی به شکایات مشتریان، گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و گواهینامه بین‌المللی محیط زیست و ایمنی و بهداشت اشاره کرد.

۱۰. یکی از ویژگی‌های بارز کاشی تبریز کیفیت بالای محصولات آن است که در ایران این برند، در دسته بهترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک قرار دارد و همچنین محصولات این شرکت قابلیت رقابت با دیگر کشورها را دارد.

۱۱. داشتن قیمت مناسب، نسبت به انواع تولیدات داخلی و خارجی، از دیگر امتیازات این شرکت محسوب می‌شود.

مرتبط با : کاشی تبریز
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “۱۱ نکته که باید درباره کاشی تبریز بدانید

  1. مصطفی حکیمزاده گفته:

    روز جمعه۱۴۰۰/۰۵/۰۸ از گالری کاج واقع در بنی هاشم تهران(نمایندگی کاشی تبرییز۷/۲۰مترمربع ،کاشی۶۰×۱۲۰(RUBY) با دو کیسه چسپ خریداری کردم.گفتند هزینه حمل تا محل (خ،دولت،منظریه)حدود۲۰۰هزارتومن میشود،
    اقای راننده ای که کاشی ها را آورد، پیمک زده است ۴۰۰هزار تومن به کارتم بریزید.
    بنده همان ۲۰۰هزار تومان را زدم.
    علت طرح موضوع اعتباری است که کاشی تبریز به جهت تنوع طرح و کیفیت محصول و نمایشگاهها و فروشگاه ها بدست اورده است،وفکر میکنم برای رضایت مشتری موضوع هزینه حمل نباید نادیده گرفته شده و مدیریت (C.R.M)پیشنهاد میشود به آن توجه کند.(هزینه حمل درخواستی از من ۱۳درصد خرید بوده است).
    با تشکر از وقتی که گذاشتید ومرا شنیدید،سپاسگزارمیشوم مرا از اقدامی که میفرماییدمطلع فرمایید.حکیم زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز