سود 30 میلیونی قرعه کشی تیبا 2 و ساینا

ژیوار

متقاضیان خرید تیبا ۲ و ساینا اگر در طرح پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات سایپا برنده شوند، فقط ۳۰ میلیون تومان سود می کنند.

به گزارش کاماپرس، پیش فروش و فروش فوق العاده ۱۵ محصول سایپا از امروز با قیمتهای جدید شروع شده است. قیمتهایی که حالا خیلی از دلالانی را که در طرح های پیش فروش ثبت نام می کردند، نا امید کرده است.

قیمتهای اعلام شده از طرف سایپا با قیمتهای بازار مثل گذشته اختلاف زیادی ندارد و به گفته کارشناسان در این طرح از قرعه کشی تعداد کسانی که فقط برای سود کردن ثبت نام می کردند خیلی کمتر از قبل می شود.

در طرح پیش فروش و فروش فوق العاده سایپا اختلاف قیمت خودروها با قیمت بازار نهایتا به ۳۲ میلیون تومان می‌رسد که این رقم با توجه به ارقام قبلی خیلی کمتر است.

برندگان تیبا ۲ و ساینا و سود کمتر نسبت به گذشته

دریان سفر امید

در این طرح پیش فروش قیمت تیبا ۲ حدود ۹۵ میلیون تومان است که با قیمت ۱۲۷ میلیونی در بازار فقط ۳۲ تومان اختلاف قیمت دارد. ساینا هم در این طرح با قیمت ۹۳ میلیون تومان عرضه شده است و در بازار هم ۱۲۵ میلیون تومان قیمت دارد که اختلاف قیمت کارخانه و بازار آن هم مثل تیبا ۲ حدود ۳۲ میلیون تومان است.

کوییک و اختلاف ۵ تا ۸ میلیونی قیمت کارخانه تا بازار

اما رکورد کاهش قیمت کارخانه و بازار به کوییک دنده ای و کوییک آر تعلق می گیرد. کوییک دنده ای در کارخانه با قیمت ۱۲۹ میلیون تومان عرضه شده است، این در حالی است که این خودروها در بازار با قیمت ۱۳۴ میلیون تومان معامله می شود یعنی یک اختلاف ناچیز ۵ میلیون تومانی . قیمت کوییک آر هم در این طرح پیش فروش ۱۳۹ میلیون تومان عرضه شده است. این خودرو در بازار با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان فروخته می شود، یعنی فقط ۸ میلیون تومان اختلاف بین قیمت کارخانه و بازار این خودرو وجود دارد.

این در حالی است که در فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو که هفته گذشته برگزار شد، اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار بین ۵۶ میلیون تومان و تا ۱۵۹ میلیون تومان بود. حتی در خودرویی مثل دنا پلاس اختلاف قیمت به ۱۱۹ میلیون تومان رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز