سایت مجوز تردد از دسترس خارج شد/ بلاتکلیفی متقاضیان تردد بین شهری ادامه دارد

ژیوار

با وجود آن که رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران از ثبت نام متقاضیان تردد بین شهری در سایت مجوز تردد از صبح امروز سه شنبه 16 دی ماه خبر داده بودند، این سایت امروز از دسترس خارج شده است.

به گزارش کاماپرس، بستن جاده ها به روی خودروهای شخصی برای کنترل کرونا قرار بود دو هفته طول بکشد اما بیش از یک ماه از این اقدام ستاد ملی مقابله با کرونا گذشته و افراد فراوانی برای ترددهای ضروری خود به شهرهای مختلف با مشکل مواجه هستند.

پائین آمدن قابل ملاحظه آمار فوت مبتلایان کرونا طی یک ماه اخیر به مسئولان بهداشتی کشور و مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا قدرت لازم را بخشیده است که بر تداوم محدودیت هایی که اعمال کرده اند ، تاکید کنند اما در این میان باید برای رفع مشکلات مردم نیز باید تمهیدی اندیشیده شود.

از روز جمعه گذشته، خبر راه‌اندازی سایت ثبت نام مجوز تردد بین شهری از سوی روابط عمومی فرمانداری تهران رسانه ای شد و روز گذشته نیز اعلام شد این سامانه تحت نام moi.ir/taradod از فردا – سه شنبه 16 دی ماه 1399 –  آماده ثبت درخواست ها است.

این در حالیست که سامانه مذکور از صبح امروز از دسترس خارج شده و متقاضیان سردرگم و بلاتکلیف باقی مانده اند.

دریان سفر امید

قرار بود شهروندان تهرانی با ثبت نام در این سامانه تا درخواست مجوز تردد ، مستندات خود را نیز درباره ضروری بودن تردد ارائه دهند و این مستندات توسط کارشناسان فرمانداری تهران مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن در مدت حداقل ۲۴ ساعت به اطلاع شهروندان برسد.

برخی رسانه ها علت اختلال در سایت مجوز تردد را تعداد بالای متقاضیان تردد بین شهری و هجوم آنها به این سایت می دانند و گفته شده است که کارشناسان فرمانداری در حال رفع مشکل این سایت هستند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز