قیمت دلار در 25700 تومان درجا زد/ احتمال کاهش در ساعت‌های عصرگاهی

ژیوار

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز امروز یکشنبه 15 آذر بدون تغییر نسبت به قیمت ساعت های پایانی معاملات روز قبل است و به قیمت 25700 تومان معامله می شود.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اعلام معامله گران بازار ارز قیمت دلار امروز تا لحظه تنظیم این خبر – ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر یکشنبه 15 آذرماه 1399 –  بیشتر میل به کاهش داشته است اما دلالان هنوز به کاهش قیمت رضایت نداده اند. بازار ساز بازار ارز نیز قیمت فروش دلار را فقط 100 تومان زیر قیمت بازار تعیین کرده است و صرافی های بانکی دلار با به قیمت 25600 به فروش می رسانند. با توجه به نبود تقاضای موثر در بازار برای اسکناس دلار انتظار می رود در ساعت های عصرگاهی قیمت دلار نزولی شود.

ضمنا امروز خبر سیاسی متشنج کننده بازار ارز نیز تا این ساعت منتشر نشده که این امر نیز احتمال کاهش قیمت دلار در ساعت های عصرگاهی را افزایش می دهد.

دریان سفر امید

بنابه اعلام دنیای اقتصاد نرخ دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵,۷۰۰ (بیست و پنج هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است. قیمت دلار در بازار متشکل نیز امروز با کاهش ۰.۴۱ درصدی، از ۲۵,۴۱۰ (بیست و پنج هزار و چهارصد و ده ) تومان به ۲۵,۳۰۷ (بیست و پنج هزار و سیصد و هفت ) تومان رسید. نرخ یورو هم در بازار آزاد، امروز به ۳۱,۱۶۸ (سی و یک هزار و یکصد و شصت و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز