ارزان ترین آپارتمان های 20 تا 30 ساله تهران چند؟

ژیوار

تحقیقات میدانی نشان می دهد آپارتمان های 20 تا 30 ساله در تهران نرخهای فروش کمتری نسبت به چند ماه گذشته دارند. با این اوصاف ارزان ترین آپارتمانهای۲۰ سال و بالاتر چه قیمتی دارند؟

به گزارش کاماپرس، فاز تخلیه حباب قیمتی در بازار آپارتمان ها و خانه های کلنگی شروع شده است. بعد از کاهش هیجانات قیمتی در بازار ارز، سکه و خودرو، کارشناسان اقتصادی پیش‌بینی می کردند التهاب در بازار معاملات زمین و املاک مسکونی کلنگی که بیشتر متقاضیان آنها سازندگان هستند هم کمتر می شود.

با اینکه تورم فصلی املاک مسکونی کلنگی در تابستان امسال بی‌سابقه بود و میانگین قیمت در این فصل در مقایسه با فصل قبل حدود ۳۶ درصد رشد داشته است،اما رصد بازار از کاهش قیمتها خبر می دهد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

کارشناسان معتقدند اگر انتظارات تورمی در بازارها و از جمله بازار مسکن تحت تاثیر عوامل بیرونی و غیراقتصادی شارژ نشود، حداقل برای مدت یک‌سال رکود قیمتی در بازار معاملات زمین و املاک مسکونی کلنگی و سایر واحدهای مسکونی حاکم می شود.

دریان سفر امید

ارزان ترین آپارتمان های کلنگی در تهران

آپارتمان ۵۵ متری ۲۵ سال ساخت در مجیدیه خیابان کاظمی با قیمت متری ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یکی از ارزان ترین آپارتمان های بالای ۲۰ سال در تهران است.
آپارتمان ۸۴ متری ۲۴ سال ساخت در بزرگراه محلاتی، خیابان سعیدی با قیمت متری ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت یک آپارتمان ۱۰۵ متری ۳۰ ساله در دهکده المپیک نرسیده به المیپک ۵ متری ۱۶ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

به گزارش دنیای اقتصاد،یک آپارتمان ۷۵ متری با ۲۰ سال ساخت در تهران پارس، میدان پروین با متری ۱۸ میلیون تومان معامله می شود. یک آپارتمان ۵۷ متری ، ۲۰ سال ساخت در خیابان جشنواره ، خیابان درختی متری ۲۱ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت یک آپارتمان ۱۳۰ متری ۳۰ ساله در مرزداران شهرک فرهنگیان، متری ۳۵ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان است. یک آپارتمان ۱۷۶ متری ،۲۶ ساله در جردن خیابان گیتی،‌متری ۴۶ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت یک آپارتمان ۲۶۰ متری ، ۳۰ ساله در قیطریه، انتهای خیابان سهیل متری ۱۲۰ میلیون تومان است.

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز