هفته آینده هم تعطیل است؟

ژیوار

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد، همه محدودیت‌ها تا روز ۱۵ آذرماه قابل اجرا است، اما برای ادامه تعطیلی‌های کرونایی در شهرهای قرمز، روز شنبه تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش کاماپرس، شنبه ۱۵ آذرماه تعطیلی‌های دو هفته‌ای کرونا و تعطیلی یک هفته‌ای اداره‌های دولتی در تهران به پایان می‌رسد. دیروز علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت مقابله با بیماری کرونا اعلام کرد، تهران از روز شنبه در وضعیت نارنجی قرار می‌گیرد، اما این به معنای برداشتن محدودیتها نیست و برخی از محدودیتها همچنان ادامه دارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

۳۸ شهر هنوز قرمز هستند

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره تاثیر محدودیتها و تعطیلی های کرونایی در کاهش این بیماری گفت:« با توجه به سیاست‌های وزارت بهداشت و رعایت مردمی میزان پروتکل‌ها به بالای ۹۰ درصد رسید. در یکم آذر ۱۶۰ شهر در وضع قرمز (هشدار سه) قرار داشتند و اکنون ۳۸ شهر قرمز هستند.»

دریان سفر امید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، همه محدودیت‌ها تا صبح شنبه آینده قابل اجرا است مگر اینکه تصمیمات جدید زودتر اطلاع رسانی شود.

مشاغل گروه یک و دو از شنبه فعالیت می‌کنند

از روز شنبه ۱۵ آذرماه، صاحبان واحدهای صنفی گروه‌های شغلی یک و ۲ به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند،اما فعالیت گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در تهران همچنان ممنوع است.

به گزارش مهر مشاغل گروه ۳ شامل بوستان‌ها، مراکز تفریحی و مشاغل مشابه، مهدهای کودک، تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها (شامل بیرون‌بر نمی‌شود)، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، موزه‌ها، سینماها و تئاترها، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی پربرخورد، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی است.

گروه ۴ نیز شامل باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، باغ‌وحش و شهربازی، مراکز آبی، استخر سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی سالنی است.

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز