قیمت دلار 400 تومان گران شد

ژیوار

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار در بازار آزاد امروز شنبه 24 آبان ماه 1399 با افزایش 400 تومانی مواجه شده است.

به گزارش کاماپرس، در حالی که بازارساز امروز با کاهش قیمت دلار و یورو تلاش کرد بر قیمت ها در بازار آزاد اثر کاهش بگذارد و سیگنال ارزش جهانی دلار نیز کاهشی بود، قیمت دلار در بازار ارز مسیر معکوس را طی کرد و نسبت به 2 روز قبل گران تر شد.

انتظار می رفت دلار امروز یک ریزش دو کاناله دیگر را با توجه به اخباری که از قوت گرفتن هر چه بیشتر پیروزی بایدن منتشر شده بود، تجربه کند اما افزایش قیمت امروز دلار در بازار آزاد این فرضیه را که این گونه اخبار نرخ دلار را تضعیف می کند به چالش کشید.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار در بازار آزاد، امروز شنبه 24 آبان ماه 99 با 400 تومان افزایش به ۲۷,۵۰۰ (بیست و هفت هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۴۵ درصدی داشته است.

یورو و درهم گران شدند

دریان سفر امید

یورو در بازار آزاد امروز با افزایش همراه شد و از ۳۲,۰۸۰ (سی و دو هزار و هشتاد ) تومان به ۳۲,۰۸۳ (سی و دو هزار و هشتاد و سه ) تومان رسید.

افزایش قیمت درهم قطعا یکی از از عوامل صعودی شدن دلار در بازار امروز بوده است به نحوی که درهم امارات (حواله) امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۲۹ تومان افزایش، ۷,۶۵۰ (هفت هزار و ششصد و پنجاه ) تومان نرخ گذاری شد.

در بازار امروز لیر ترکیه نیز که مدتهاست روند نزولی را طی می کند نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۷ تومان افزایش، ۳,۵۶۶ (سه هزار و پانصد و شصت و شش ) تومان نرخ گذاری شد.

دلار کانادا، امروز به ۲۰,۶۳۶ (بیست هزار و ششصد و سی و شش ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۵ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز