با پرفروش ترین لپ تاپ های گیمینگ بازار آشنا شوید

لپ تاپ گیمینگ-کاماپرس
آریاک سفر

لپ تاپ‌های گیمینگ با سی‌پی‌یو قدرتمند و جی‌پی‌یو قوی، علاوه بر بازی برای بسیاری از کارهای سنگین محاسباتی و مهندسی نیز مناسب هستند. لپ تاپ گیمینگ کارآمد با قیمت نسبتا بالایی در بازار به فروش می‌رسد و فهرست بلند بالایی از گزینه‌های مختلف برای خرید وجود دارند. هر یک از لپ‌ تاپ‌های گیمینگ با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود عرضه می‌شود و افراد باید بهترین گزینه را متناسب با نیازهای خود خریداری کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی چند گزینه از پرفروش‌ترین لپ‌ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار پرداخته است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming FX507ZC4-BE

این لپ تاپ جزو سری‌های مالتی مدیا و رده بالای شرکت ایسوس محسوب می‌شود. این لپ تاپ گیمینگ با داشتن کارت گرافیک قدرتمند GeForce RTX 3050 انویدیا و چهار گیگابایت حافظه اختصاصی به خوبی می‌تواند نیازهای گیمرها را بر طرف کند. در این لپ تاپ گیمینگ پردازنده قدرتمند Corei5 12500H شرکت اینتل قرار گرفته است و مجهیز به سیستم خنک‌کننده مناسب است. یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این لپ تاپ گیمینگ ایسوس، طراحی زیبا و منحصربه‌فرد و باتری چهار سلولی TUF507ZC4-HN118W است که می‌تواند ساعت‌ها به خوبی دوام بیاورد. این لپ تاپ گیمینگ ایسوس با وزن 2.2 کیلوگرم و بدنه پلاستیکی و حافظه رم 16 گیگابایت، به قیمت 54 میلیون و 899 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لپ تاپ گیمینگ - کاماپرس

لپ تاپ گیمینگ ایسر مدل Nitro 5 AN515-EC

این لپ تاپ با طراحی حجیم و زاویه‌دار خود توجه بسیاری از گیمرها را در نگاه اول به خود جلب می‌کند و مجهز به پردازنده نسل 12 است. حافظه رم 32 گیگاباتی و ظرفیت داخلی یک ترابایتی این لپ تاپ گیمینگ باعث می‌شود که عملکرد خوبی از خود ارائه دهد. نمایشگر فول‌ اچ دی این لپ تاپ می‌تواند کیفیت متعادل و نرخ نوسازی 110 تا 120 فریم در ثانیه را ارائه کند. پردازنده مرکزی اینتل نوع CORE i7-7700HQ باعث شده این لپ تاپ از پس اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها نیز بربیاید و بتواند رضایت کاربران را جلب کند. در این لپ تاپ چهار خروجی هوا برای سیستم خنک‌کننده در نظر گرفته شده وز از فناوری CoolBoost به استفاده شده است. این محصول به قیمت 76 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

لپ تاپ گیمینگ - کاماپرس

لپ تا گیمینگ ام اس آی مدل CYBORG A13UDX-CE

لپ تاپ گیمینگ سایبرگ ام اس آی یکی از قدرتمندترین گزینه‌های موجود است که با بدنه مستحکم و مقاوم در بازار عرضه می‌شود. این محصول دارای پردازنده گرافیکی GTX 3050 Laptop GPU با شش گیگابایت حافظه اختصاصی است و می‌تواند سنگین‌ترین بازی‌ها را بدون هیچ لگ و ایرادی اجرا کند. تراکم پیکسلی 1080×1920 و صفحه نمایش Full HD IPS 144Hz به خوبی می‌تواند همه بازی‌ها و کارهای گرافیکی را اجرا کند. این لپ تاپ گیمینگ قوی به عنوان یک محصول تمام عیار شناخته می‌شود که می‌تواند تمامی نیازهای کاربران را برطرف کند. این محصول با وزن 1.98 کیلوگرم و بدنه ترکیبی آلومینومی و پلاستیکی تولید می‌شود و قابلیت ارتقا رم آن تا 64 گیگابایت نیز وجود دارد. خرید لپ تاپ گیمینگ ام اس آی به قیمت 70 میلون تومان امکان‌پذیر است.

لپ تاپ گیمینگ - کاماپرس

لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل LOQ 15IAX9-BB

خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو LOQ 15IAX9-BB، برای افرادی که به دنبال یک گزینه نسبتا قدرتمند و اقتصادی هستند، ایده‌آل است. این لپ تاپ جزو بهترین مدل‌های میان‌رده مناسب برای گیمینگ است و با کارت گرافیک قدرتمند خود، به خوبی از عهده کارهای سنگین نیز برمی‌آید. این محصول با طراحی ظاهری ساده‌ای نسبت به سایر رقبای موجود در بازار عرضه می‌شود و با این حال ظرافت و شیک بودن آن در نگاه اول توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند. در ساخت بدنه این محصول از متریال پلی کربنات درجه یک استفاده شده و به همین جهت بدنه آن ضدخراش و ضدضربه است. کارت گرافیک GEFORCE RTX 3050 با ظرفیت شش گیگابایت و پردازنده اینتل Corei5 نسل دوازده، علاوه بر گیم، به خوبی از عهده کارهای محاسباتی و مهندسی برمی‌آید. این لپ تاپ لنوو با قیمت 49 میلیون و 950 هزار تومان قابل خریداری است.

لپ تاپ گیمینگ - کاماپرس

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت مدل AORUS 15 BSF 73ZA754SH-B

لپ تاپ گیمینگ فوق قدرتمند AORUS 15 به عنوان جدیدترین محصول کمپانی گیگابایت شناخته می‌شوند. این لپ تاپ‌ها با طراحی ظاهری بی‌نظیر و سخت‌افزار قدرتمند خود کاربران را شگفت‌زده می‌کنند. در ساخت این لپ تاپ گیمینگ علاوه بر DLSS 3، از فناوری‌های هوش مصنوعی نیز استفاده شده است. نسل 13 پردازنده اینتل Corei7، 32 گیگابایت حافظه رم، صفحه نمایش 15.6 اینچی و با نرخ نوسازی 165 هرتز این لپ تاپ باعث شده گزینه مناسبی برای گیمینگ، برنامه‌نویسی و کارهای مهندسی باشد. این محصول با قیمت 91 میلیون و 200 هزار تومان قابل خریداری است.

لپ تاپ گیمینگ - کاماپرس

خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ از «سبیت»

فروشگاه سبیت فعالیت خود را در زمینه عرضه و فروش لپ‌ تاپ، تبلت، آل‌این‌وان و موبایل از سال 1382 آغاز کرد و در نهایت در سال 1392 فعالیت خود را به طور فروش اینترنتی گسترش داد. این مجموعه از طریق همکاری با بهترین و معتبرترین شرکت‌های خدمات بعد از فروش، بهترین محصولات را با قیمت اقتصادی و هفت روز ضمانت بازگشت به فروش می‌رساند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://cebit.ir/ مراجعه کنند و یا با شماره 02143000035 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
ژیوار
سفریار آریا
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان