کاهش قیمت آیفون در بازار ایران

به دنبال کاهش مختصر قیمت دلار در بازار امروز تهران، قیمت گوشی‌های هوشمند اپل نیز افت کرد. البته افت قیمت گوشی‌های اپل در حالیکه بود که محصولات سایر برندها ثبات خود را حفظ کردند.

به گزارش کاماپرس، تاثیر کاهش 700 تومانی در صرافی‌های تهران به سرعت در بازار موبایل نیز خودش را به صورت تثبیت یا کاهش قیمت نشان داد. بیشترین افت قیمت به محصولات اپل اختصاص داشت. آیفون ۷ پلاس از ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. قیمت آیفون ۱۱ پرومکس نیز از ۴۶ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان به ۴۴ میلیون تومان رسید. امروز آیفون ۱۱ در حالی ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورد که روز گذشته 29 میلیون تومان قیمت داشت.
در گزارشی که خبرآنلاین از بازار موبایل منتشر کرد، قیمت مدل آ51 سامسونگ از ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ۸ میلیون و ۷۴۹ هزار تومان افت کرد. مدل رد می نوت ۸ پرو شیائومی نیز 200 هزار تومان ارزان شد و به ۷ میلیون و 5۳۰ هزار تومان رسید.
مدل‌های زد فلیپ، گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ نیز در 24 ساعت گذشته برخلاف روزهای پیش از آن هیچ افزایش قیمتی نداشتند و به ترتیب به قیمت 31، 36 و 26 میلیون تومان فروخته شد. مدی رد می نوت ۹ اس شیائومی نیز در محدوده ۷ میلیون تومان ثابت ماند.

گران‌ترین و ارزان‌ترین گوشی‌های بازار

آیفون 11 پرومکس A 2220 با ظرفیت 256 گیگابایت که قابلیت استفاده همزمان از دو سیم‌کارت را دارد با قیمت 46 میلیون تومان گران‌ترین گوشی موجود در بازار موبایل تهران است. ارزان‌ترین گوشی موجود در بازار هم مدل گلکسی A01 سامسونگ است که با ظرفیت 16 گیگابایت و قابلیت استفاده همزمان از دو سیم‌کارت با قیمت 3 میلیون و 600 هزار تومان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز