اسپاتیفای برنده الکلاسیکو/ گل های بارسا به رئال 5 آبان 1403

آریاک سفر

توییتر باشگاه بارسا پستی را منتشر کرد که در مدت تنها یک ساعت بیشتر از 2 میلیون و 300 هزار بار دیده شد و 106 هزار لایک گرفت و 34 هزار بار نیز بازنشر شد. آرم اسپاتیفای حامی این فصل بارسا روی این توییت خودنمایی می‌کرد.

به گزارش کاماپرس، اسپاتیفای یک پلتفرم پخش موسیقی است که به کاربران اجازه دسترسی به آرشیو بزرگی از موسیقی و پادکست‌ها را به صورت آنلاین می‌دهد. کاربران از طریق این پلتفرم امکان استریم کردن آهنگ‌ها، ساخت لیست پخش و همچنین استفاده از ویژگی‌های شخصی سازی شده را دارند. این سرویس در اکثر کشورها قابل استفاده است و امکان دسترسی رایگان و اشتراکی به آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

لوگوی پیراهن بارسا طبق قرارداد با اسپاتیفای چه بود؟

بارسا برای این دیدار، طبق قراردادی که با اسپاتیفای داشت، یک پیراهن جدید با لوگوی کلدپلی پوشید. که البته موجب تعجب هواداران بارسلونا شد.

تبلیغ یک هنرمند حوزه موسیقی به این شکل برای باشگاه بارسلونا کار عجیبی نیست. این تیم از 2022 که با غول استریمینگ اسپاتیفای قرارداد 55 میلیون در سال منعقد کرد، در هر بازی با پیراهنی دارای لوگوی خاص به میدان آمد. بازیکنان تیم بارسا تا به حال لوگوی رولینگ استونز، روسالیا، دراک و کارول جی را به تن کرده‌اند و این بار لباسی با آرم کلدپلی را به تن دارند. طبق آنچه در دسترس است، کلدپلی برای هواداران بارسلونا دارای اهمیت زیادی است. منابع باشگاهی اعلام کرده‌اند که این همکاری آشکار به صورت موقتی بوده است اما بارسلونا آن را در شبکه اجتماعی خود بسیار پررنگ کرد. لوگوی کلدپلی که امشب روی پیراهن‌های بازیکنان تیم بارسا خوش درخشید، از آخرین آلبوم آن‌ها به نام مون موزیک است که اوایل این ماه منتشر شد. تیم بانوان بارسلونا هم شنبه هفته آینده در بازی لیگ اف این پیراهن‌ها را بر تن خواهد کرد.

انتهای پیام
ژیوار
فروشگاه اینترنتی فرنا
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان