بهترین مقاصد سفر در آبان 1403 به توصیه فلای تودی

آریاک سفر

آبان ماه فرصتی مناسب برای سفر به مناطقی با آب و هوای معتدل و گرم است. افرادی که مایل به سفر در چنین زمانی هستند بهتر است گزینه‌هایی مثل دبی، تایلند، قطر، استانبول، مسقط و چین را مدنظر داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به سفر در آبان ماه هستند بهتر است به یکی از مقصدهای زیر سفر کنند؛

تایلند یکی از مقاصد آبان 1403

اگر تا به حال به جنوب شرقی آسیا سفر نداشته‌اید، اکنون بهترین زمان برای سفر به یکی از زیباترین مناطق به نام تایلند است. متقاضیان سفر به تایلند در این ماه، امکان استراحت در سواحل پوکت و سامویی را دارند. این سواحل زیبا به خاطر داشتن آب‌های کریستالی بین گردشگران معروف شده است. سواحل این منطقه به قدری زیبا و آرام است که روح مراجعه کنندگان را نوازش می‌دهد. در صورتی که فردی در این ماه به تایلند برود، امکان شرکت در جشنواره معروف یای پنگ را دارد. یای پنگ همان جشنواره میانه پاییز است که یکی از مهم‌ترین جشن‌ها در جنوب شرقی آسیا محسوب می‌شود. مردم در این جشنواره معمولا کیک‌ می‌خورند و به تماشای ماه مشغول می‌شوند. این جشنواره نماد جمع شدن خانواده و شکرگزاری نعمت‌ها است. در صورتی که مایل به دیدن پوکت یا شرکت در جشنواره هستید، بهتر است رزرو ارزان‌ترین تور تایلند را با پرداخت هزینه 48 میلیون و 800 هزار تومان داشته باشید.

دبی انتخابی مناسب برای آبان 1403

یکی دیگر از بهترین مقاصد تفریحی در پاییز، دبی است. متقاضیان سفر به دبی با رفتن به این منطقه امکان بازدید از گلوبال ویلیج، همان دهکده جهانی معروف و تفریح در آن را دارند. این دهکده با جمع کردن فرهنگ و محصولات کشورهای مختلف به یکی از جاذبه‌های جالب توجه تبدیل شده است. مردم با مراجعه به این دهکده امکان گشت و گذار در جهان کوچک شده و آشنایی با فرهنگ و رسوم بیشتر از 90 کشور را دارند. همچنین آن‌ها می‌توانند در این دهکده محصولات و صنایع دستی همه کشورها را ببینند و با آن‌ها بیشتر آشنا شوند. دیگر تفریح مورد توجه در دبی در فصل پاییز، رفتن به سواحل و استفاده از تفریحات آبی است. از آنجایی که دبی آب و هوای گرم و خشک دارد، در فصل سرما تفریحات آبی آن جالب توجه هستند. ارزان قیمت‌ترین تور دبی تقریبا 12 میلیون و 500 هزار تومان به اضافه هزینه پرواز است.

قطر و بازدید از جزیره مروارید

یکی دیگر از مقاصد خوب سفری در آبان ماه، قطر است. مسافران این منطقه، امکان بازدید از جزیره مصنوعی مروارید قطر را دارند. این جزیره دستساز دارای آپارتمان‌های مسکونی و تجاری مختلف است و انواع ویلا، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را در خود جای داده است. در حال حاضر جزیره مروارید قطر به عنوان یکی از نقاط پرطرفدار گردشگری شناخته می‌شود و تجربه لوکسی از سفر را به گردشگران ارائه می‌دهد. علاوه بر بازدید از جزیره مروارید، سافاری هم یک تفریح خوب در این منطقه است. سافاری در قطر یکی از فعالیت‌های هیجان انگیز است که در آن گردشگران با ماشین‌های مخصوص از تپه‌های شنی عبور دارند و خوش می‌گذرانند. این تجربه هیجان انگیز با ماندن در کمپ و شب زنده داری و تماشای آسمان فوق العاده کویر تکمیل می‌شود. ارزان‌ترین تور نزدیک به 41 میلیون و 300 هزار تومان هزینه دارد که شامل 5 روز سفر با هتل و ترانسفر فرودگاهی است.

دریان سفر امید

استانبول شهری چهارفصل

استانبول یک شهر چهار فصل است که در هر زمان، جاذبه‌های جالب توجه خود را دارد. کروزسواری تنگه بسفر در فصل پاییز یکی از جاذبه‌های جالب توجه استانبول در این زمان است که با آن امکان ریلکس کردن به همراه بازدید از آثار تاریخی موجود است. مسیر کشتی کروز در تنگه بسفر، از کاخ دلمه باغچه شروع می‌شود و سپس از کنار مسجد دلمه باغچه و برج ساعت باروکش عبور می‌کند. بعد از آن مسافران شاهد کاخ سیرگان و مسجد اورتاکوی هستند. در انتهای مسیر تور کروز بسفر، دانشگاه بسفر و سفارتخانه مصر و قلعه روملی حصاری مشاهده خواهد شد. بعضی از آژانس‌های برگزاری تور استانبول برای کروزسواری تنگه بسفر برنامه دارند. معمولا این تور بین 5 تا 6 ساعت زمان می‌برد. ارزان‌ترین تور کروز تقریبا 25 میلیون تومان به علاوه 399 دلار هزینه دارد. البته تورهای مجلل‌تر دیگری از کروز وجود دارد که شامل امکانات و خدمات بیشتری است و هزینه زیادی دارند.

مسقط و سواحل آرام خلیج عمان

افرادی که مایل به گذراندن وقت در کنار آب‌های آرام و خنک هستند، بهتر است تور مسقط را از دست ندهند. افراد با رزرو تور مسقط به راحتی امکان دیدن سواحل آرام خلیج عمان را دارند و می‌توانند از طبیعت بکر و زیبای این منطقه نهایت استفاده را ببرند. همچنین به دلیل معتدل بودن هوای مقسط در این فصل، به راحتی امکان غواصی و مشاهده جاذبه‌های دریایی وجود دارد. به نظر غواصی در عمان و حرکت بین عروس‌های دریایی و انواع ماهی‌ها و جانوران دریا بسیار مورد پسند گردشگران باشد. در کل با انتخاب مسقط به عنوان مقصد پاییزی، امکان استراحت در سواحل بکر و ریلکس کردن وجود دارد. تور مقسط پاییز امسال برگزار می‌شود و متقاضیان با پرداخت 15 میلیون و 500 هزار تومان امکان رزرو آن را دارند.  این هزینه برای چهار روز سفر با تور به علاوه رزرو هتل و ترانسفر فرودگاهی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودی
ژیوار
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان