کروز در جست و جوی نیروی کار مشتاق

کروز-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه کار دانشگاه تهران در مهرماه سال جاری برگزار شد و شرکت کروز در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، کروز یک شرکت بزرگ تولیدکننده قطعات است که با هدف جذب نیروی واقعی در بخش‌های مختلف در این دوره از نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور داشت.

اهداف کروز از شرکت در نمایشگاه کار

علی رمضانی، رئیس جذب و استخدام کروز در گفت و گو با کاماپرس درباره هدف شرکت در نمایشگاه کار دانشگاه تهران گفت: ما با اهداف مختلفی در نمایشگاه کار حضور پیدا کردیم. اهداف ما برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه، ارتقا برند کارفرمایی، جذب نیروهای تلنت و حضوری مستمر برای شناساندن برند کروز به کارجویان بود.

وی درباره خدمات و محصولات جدید مجموعه گفت: شرکت کروز یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات خودرو در ایران و خاورمیانه است و بیشتر از 14 هزار پرسنل دارد و روزانه سبد محصولاتش را افزایش می‌دهد. در حال حاضر مجموعه ما تولیدکننده بیشتر از 200 نوع محصول است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

چالش اصلی کروز

رمضانی درباره اولویت بندی برنامه‌های مجموعه در نیمه دوم سال گفت: اولویت ما جذب نیروهای متخصص و ارتقا برند کارفرمایی در شش ماهه دوم سال  است.

وی در پایان گفت: چالش اصلی ما در جذب نیروهای مربوط به اپراتور است. ما شرکت بزرگ تولیدی هستیم و عمده نیروهای ما اپرتورهای خط تولید و خدمات هستند. جذب نیرو در این موارد معمولا دشوار است و ما را با چالش مواجه می‌کند. این مورد هر روز دشوارتر می‌شود. در واقع جذب نیروی کار علاقمند به کار بسیار سخت است.

انتهای پیام

مرتبط با : کروز
سفریار آریا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان