ایرانسل 18 ساله شد

ایرانسل-کاماپرس
آریاک سفر

18 سال از تولد ایرانسل می‌گذرد. سیم کارتی پیشرو که در ذهن ما با رنگ زرد نقش بسته و به جرات می‌توانیم بگوییم با آمدنش تحولی بزرگ در حوزه شبکه‌های تلفن همراه روی داد.

به گزارش کاماپرس، پس از ورود رسمی  ایرانسل به بازار تلفن‌های همراه در 29 مهرماه سال 1385 تقریبا تمام اقشار کشور توانستند برای خود سیم کارت تهیه کنند چرا که برعکس سیم کارت‌های دائمی که هزینه بالایی داشتند حالا ایرانسل این امکان را به مردم می‌داد تا یک سیم کارت با قیمت بسیار پایین و قابلیت شارژ به میزان دلخواه داشته باشند.

کار ایرانسل اما در اینجا تمام نشد. با حضور ایرانسل رقابت در حوزه شبکه‌های تلفن همراه زیاد شد، زیرساخت‌های خدماتی و ارتباطی توسعه پیدا کرد و در حوزه تکنولوژی‌های جدید ارتباطی شاهد پیشرفت‌های زیادی بودیم.

حالا با گذشت 18 سال از ورود سیم کارت‌های زرد ایرانسل، این برند در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز است و به اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه دهنده اینترنت 5G تبدیل شده است. ایرانسل همچنین درکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در کشورمان است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

همگام شدن با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، نوآوری و کمک گرفتن از هوش مصنوعی و توسعه دادن سرویس‌های فیبر نوری از دیگر فعالیت‌های ایرانسل در این 18 سال است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانسل
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان