نکاتی که قبل از خرید روکش صندلی 207 باید بدانید

آریاک سفر

خرید روکش صندلی 207 یکی از اولویت‌های افرادی است که اقدام به خرید این خودرو می‌کنند. این خودرو یکی از خودروهای اسپورت و جوان پسند بازار است و معمولا زیبایی داخلی آن برای دارندگان خودرو اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده روکش نیز تلاش می‌کنند تا روکش‌های خاص و زیبایی را برای این خودرو به بازار عرضه کنند.

کاماپرس در این گزارش به ارائه چند نکته مهم در مورد خرید روکش صندلی 207 و معرفی انواع روکش این ماشین پرداخته است.

روکش چرمی صندلی پژو 207

روکش‌های چرمی به دلیل زیبایی و لوکس بودن همیشه مورد توجه افراد خودروباز هستند. این روکش‌ها می‌توانند بر زیبایی خودرو افزوده و فضای داخلی ماشین را چشم نواز کنند. به همین دلیل این نوع از روکش همیشه گزینه اول بررسی قبل از خرید روکش صندلی 207 بوده است.

از مزایای مهم روکش چرمی علاوه بر زیبایی آن می‌توان به دوام بالا و نظافت آسان لکه‌ها و مایعات ریخته شده روی صندلی اشاره کرد. این روکش‌ها معمولا با یک دستمال نم‌دار قابل تمیز شدن هستند و نیازی به شست و شو با مواد شوینده ندارند.

با این وجود بعضا پوست پوست شدن آسان و یا سوختن به دلیل افتادن سیگار روی صندلی می‌تواند از معایب این نوع روکش باشد. علاوه بر این این نوع از روکش معمولا در تابستان گرمای بیشتری را به سرنشین منتقل کرده و باعث تعریق شده و در زمستان سرما را به خود جذب می‌کند.

دریان سفر امید

در صورت خرید روکش چرمی صندلی 207 بهتر است که از روکش‌های چرم PU استفاده کنید که ضد تعریق و نسوز هستند.

روکش پارچه‌ای صندلی پژو 207

روکش‌های پارچه‌ای معمولا ارزان‌تر از روکش‌های چرمی هستند و یک گزینه اقتصادی‌تر در خرید روکش صندلی 207 محسوب می‌شوند. روکش‌های پارچه‌ای نیز معمولا زیبا و متنوع دوخته می‌شوند و استفاده از آن مزایای زیادی به همراه دارد.

برای نمونه روکش‌های پارچه‌ای باعث تعریق نمی‌شوند و آن‌ها را می‌توان به آسانی باز کرده و در ماشین لباسشویی مورد شست و شو قرار داد. این نوع از روکش دارای تنوع رنگ بیشتری نیز هست.

با این وجود، روکش‌های پارچه‌ای نیز معایبی دارند. از آنجمله می‌توان به امکان نخ کش شدن و پاره شدن سریع، امکان ماندن اثر لکه و مایعات روی آن و رنگ پریدگی در اثر تابش نور مستقیم خورشید اشاره کرد.

پارچه‌های مورد استفاده در روکش‌ صندلی بسیار متفاوت است و به همین دلیل بهتر است که در صورت خرید روکش پارچه‌ای از نوع پارچه و کیفیت آن آگاهی و اطمینان کاملی داشته باشید.

روکش‌های ترکیبی صندلی پژو 207

کسانی که در زمان خرید روکش صندلی 207 بین خرید روکش پارچه‌ای و روکش چرمی مردد هستند می‌توانند از روکش‌هایی که از ترکیب چرم و پارچه دوخته شده است، استفاده کنند. بخش‌هایی از این نوع روکش‌ها از پارچه و بخش‌هایی نیز از چرم دوخته شده است تا مزایای زیبایی و دوام چرم با مزایای راحتی استفاده و عدم تعریق پارچه ترکیب شده و باعث رضایت راننده و سرنشینان شود.

آیا روکش صندلی 206 و 207 یکسان است؟

یکی از نکاتی که در خرید روکش صندلی 207 باید به خاطر داشته باشید، یکسان بودن روکش این صندلی با روکش صندلی 206 به دلیل ساختار مشابه داخل این دو خودرو است. به همین دلیل شاید بتوانید در بین روکش‌های صندلی 206 نیز نمونه‌های بسیار خوب و مناسبی برای خرید پیدا کنید.

قیمت روکش صندلی پژو 207

روکش‌های چرمی پژو 207 بسته به چرم استفاده شده و نوع دوخت از قیمت‌های متفاوتی برخوردار هستند. خرید روکش چرم صندلی این خودرو بین 2 میلیون تا 3 میلیون و 500 هزار تومان امکانپذیر است.

روکش‌های پارچه‌ای صندلی 207 نیز معمولا قیمتی پایین‌تر از 2 میلیون تومان داشته و روکش‌های ترکیبی چرم و پارچه و یا چرم و مخمل نیز به قیمتی حدود 2 میلیون و 500 تا 3 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

خرید روکش صندلی 207 از «آذین روکش»

آذین روکش یکی از شرکت‌های تولید کننده انواع روکش صندلی خودرو،  چادر خودرو، کف پوش و سایر لوازم لوکس و تزئینی ماشین است. این شرکت با تجربه نیم قرن فعالیت در این حوزه، محصولات خود را با یک سال گارانتی به مشتری عرضه می‌کند.

علاقمندان برای مشاهده محصولات و سفارش دوخت اختصاصی روکش صندلی خودرو می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس azinrookesh.co مراجعه و یا با شماره تلفن 02191031979 تماس بگیرند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : آذین روکش
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان