کمیسان در تلاش برای حفظ ثبات و موقعیت خود

کمیسان-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف ایجاد بستری برای تعامل نیروی کار جوان با شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف در محل مصلی دانشگاه تهران برگزار شد. شرکت کمیسان یکی از شرکت‌ کننده‌های این نمایشگاه بود که با هدف استفاده از این بستر در نمایشگاه حضور پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، کمیسان با بررسی قبلی و هدف گذاری در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور پیدا کرد.

اهداف نمایشگاه کمیسان از شرکت در نمایشگاه تهران چه بود؟

مهدی نبوی، مارکتینگ کمیسان به کاماپرس از اهداف خود برای شرکت در نمایشگاه کار گفت: ما نمایشگاه را در سه سطح بررسی کردیم. اولین مورد تعامل و ایجاد ارتباط با دانشگاه به عنوان یک شرکت صنعتی بود. در واقع تعامل با اساتید و دانشجویان در تمامی سطوح فرصت خوبی برای ما محسوب می‌شد. علاوه بر این مورد، بحث برندینگ و دیده شدن در کنار دیگر شرکت‌ها و همچنین بیان جایگاه کاری ما در این نمایشگاه امکان پذیر بود. در کنار این موارد، ما به دنبال جمع آوری سابقه کاری و دانشی دانشجویان هم بودیم.

کمیسان به دنبال افزایش کیفیت و ثبات موقعیت است

وی درباره محصولات و خدمات قابل ارائه گفت: در محصولات بخش ما تنوع و نوآوری زیادی اتفاق نمی‌افتاد. فعالان حوزه ما به دنبال نگهداری درست و ثبات موقعیت هستند. با توجه به اینکه حوزه فعالیت ما تولید پلی اورتان است، حفظ کیفیت و ثبات قیمت مزیت محسوب می‌شود. کسب این مزیت به کمک مارکتینگ درست و آر اند دی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

برنامه کمیسان برای ادامه سال جاری

نبوی درخصوص برنامه مجموعه در نیمه دوم سال بیان کرد: ورود به بازارهای جدید، بیشتر کردن سهم در بازار داخلی و ایجاد روش‌های جدید برای واردات از برنامه‌های ما برای نیمه دوم امسال هستند. صحبت‌ها و برنامه‌هایی درخصوص لاین‌های جدید وارداتی انجام شده است و احتمالا طی شش ماه آینده، صادرات و توسعه بازار را خواهیم داشت.

در آخر وی بیان کرد: اصلی‌ترین چالش برای ما نابه‌سامانی در روند مطالعات بازار بود. چون هیچ مرجع رسمی دیتا و اطلاعات بازاری حوزه ما را نداشت. به نظر بیشتر این مشکل ریشه در فرارهای مالیاتی یا محدودیت‌هایی که در بیان این موضوعات وجود دارد، مربوط می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : کمیسان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان