اعلام مهلت ثبت نام وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان  

آریاک سفر

سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان وام 30 میلیون تومانی را تدارک دیده است. متقاضیان واجد شرایط برای درخواست این وام تا سوم آبان ماه فرصت دارند.

به گزارش کاماپرس، بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی پیش از این تسهیلات 30 میلیون تومانی بازنشستگان در دو مرحله پرداخت شده است. طی این دو مرحله، 80 هزار بازنشسته واجد شرایط این وام را دریافت کرده‌اند. مرحله سوم ثبت نام این تسهیلات از بیست و دوم مهرماه شروع شد و تا سوم آبان ماه ادامه دارد. تامین اجتماعی هدف از پرداخت این وام را تامین بخشی از نیازهای مالی و بهبود وضعیت اقتصادی این گروه از جامعه عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید:

شرایط دریافت وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان

متقاضیان دریافت این وام باید 78 سال یا کمتر سن داشته و یک تلفن همراه با یک سیمکارت برای خود داشته باشند. متقاضیان نباید سابقه چک برگشتی داشته باشند یا حسابشان مسدود شده باشد. ضمنا متقاضیان نباید طی دو سال گذشته از این تسهیلات استفاده کرده باشند و حداقل به اندازه 100 هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند.

دریان سفر امید

این وام با کارمزد چهار درصدی و بازپرداخت اقساطی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. بازنشستگان واجد شرایط باید از طریق کانون بازنشستگی برای ثبت نام و دریافت این وام اقدام کنند.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان