ایریسا ایده ای نو در پروژه های صنعت فولاد

سایبری-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با هدف کشف استعدادهای حوزه فناوری در تهران برگزار شد. در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلفی حضور پیدا کردند و خدمات و محصولات جدیدی معرفی شدند. شرکت ایریسا نیز یکی از مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه بود که در حوزه اتوماسیون صنعتی، امنیت سایبری، شبکه و زیرساخت، شبکه‌های اطلاعاتی، هوش مصنوعی و تحول دیجیتال فعالیت دارد.

به گزارش کاماپرس، هدف اصلی ایریسا از حضور در نمایشگاه، جذب نیروهای کارآمد و متخصص بود که هم برای دفتر اصفهان و هم برای دفتر تهران نیاز داشتند.

محصولات ایریسا

فرزانه نوروزی، کارشناس تعمیر مجموعه ایریسا در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: محصولات ما سامانه پوپک، سامانه بانکداری باز، کارلینگ، سیستم ساینا، سامانه نگین و… هستند. او در ادامه افزود: محصولات ما برای صنایع بزرگ کشور مانند صنایع فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و فولاد هرمزگان است.

بیشتر بخوانید:

برنامه‌ها و چالش‌های ایریسا

فرزانه نوروزی در مورد برنامه‌های آینده ایریسا گفت: به دلیل پروژه محور بودن شرکت ما در حال جذب نیرو هستیم. در نیمه دوم سال در زمینه هوش مصنوعی یک‌سری محصول جدید داریم مثل کارخانه هوشمند که می‌خواهیم ارائه دهیم. همچنین محصولاتی مانند تامین و نگهداری هوشمندانه و تشخیص و پیش‌بینی عیوب تجهیزات از دیگر موارد مربوط به هوش مصنوعی هستند که در حال توسعه آن‌ها هستیم.

دریان سفر امید

او در مورد چالش‌های مجموعه نیز اضافه کرد: ما در بخش‌های مختلف چالش‌های متفاوتی داریم. نو بودن پروژه‌های ما در صنعت فولاد نیز قابل توجه هستند و بسیاری از آن‌ها برای اولین بار در سراسر دنیا اجرا می‌شوند. به همین جهت چالش‌هایی برای اجرای صفر تا صد پروژه‌ها و ثبت آن‌ها در دنیا داریم.

نوروزی در انتهای صحبت‌های خود به افتخارات ایریسا اشاره کرد و گفت: از جمله افتخاراتی که ایریسا داشته، باید به اخذ مجوز دانش بنیان، اولین شرکت سرویس دهنده در تمام بخش‌های اتوماسیون، کسب گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه با استانداردهای ایزوله مختلف، کسب تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال و اخذ جایزه جهانی مایک اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایریسا
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان